تاریخ انتشار:۱۷:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
علی مژدهی در نشست شورای وحدت اصولگرایان گفت:؛
عصر دنا: مژدهی پور گفت: از نماینده چه انتظاری هست؟ نمایندگان در این ۴۰ و‌اندی سال، در عزل و نصب مسئولین دخالت داشتند یا نداشتند؛ ۳۰ سال است که در نظام جمهوری اسلامی کار کردم، از نظر نظام سلامت اداری با ۸۲ نمره نفر دوم هستم. در جلسات دولت بار‌ها شرکت داشتم، با دولت جدید ارتباطات نزدیک دارم، اگر مردم به من اقبال نشان دهند، با قدرت چانه زنی که دارم می‌توانم حداقل مقداری از درد و رنج و آلام مردم کم بکنم، من آمده‌ام که این رویه را تغییر دهم، باید زیرساخت ایجاد کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،به گزارش عصر دنا، جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه خواهران دهدشت برگزار شد و کاندیدا‌های جوان همچون؛ علی مژدهی‌؛ محمد علوی‌تبار، آیت نبوی‌زاده، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان نیز به جمع میهمانان این جلسه پیوستند، از دیگر میهمانان این جلسه سید محمد موحد نماینده کنونی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ است.

شامگاه پنج شنبه (۱۲بهمن ماه ۱۴۰۲)، مژدهی معاون سابق وزیر دادگستری و از کاندیدا‌های انتخاباتی کهگیلویه در نشست شورای اصولگرایان گفت: من با زبان آمار و ارقام می‌گویم شهرستان کهگیلویه از میان ۳۳۶ شهرستان، ردیف ۳۳۰ هست، یعنی ۶ شهرستان کشور در وضعیت بدتری از ما هستند. اگر بخواهیم رتبه توسعه را تعریف کنیم، تهران با ۶ هزار و ۸۵۱ رتبه و کهگیلویه با ۶۷۸ رتبه است. در مقایسه با استان خودمان، یاسوج رتبه ۱۵۸۴ را دارد، ۱۲۰ درصد بالاتر. گچساران رتبه ۱۰۳۳ را دارد که حدود ۸۰ درصد توسعه یافتگی بالاتری دارد.

مژدهی اظهار کرد: اینجا مردم در بحران زندگی می‌کنند. میانگین درآمد در روستا‌ها بصورت سالانه ۴۷ میلیون تومان است، در مراکز شهرستان‌ها ۸۲ میلیون تومان است. خط فقر الان زیر ۹ میلیون تومان است. ۳۷ درصد مردم شهرستان، تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی گفت: داریم به خودمان ظلم می‌کنیم، ما در بحث کشاورزی ۱۰ درصد آب کشور و با روان آب‌ها ۱۳ درصد آب کشور را داریم، دو سد بزرگ در نزدیکی ما هست، ۹۲ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم که فقط ۱۱ هزار هکتار آن آبی است. ۳۷ درصد جمعیت استان ما جوانان ۲۰ تا ۳۴ سال هستند. نیروی انسانی سرمایه طلایی است، خیلی از کشور‌ها بدون هیچ منابعی و فقط با تکیه بر منابع انسانی جایگاه در دنیا دارند. این سرمایه طلایی است، اما جوانان ما متأسفانه بخاطر بیکاری سراغ خودکشی و اعتیاد و یگر آسیب‌ها ‌می‌روند، خانم‌ها بخاطر نداری به دنبال طلاق ‌می‌روند. تعجب می‌کنم، تا کی باید مصلحت‌اندیشی کنیم.

مژدهی بیان کرد: علیرغم اینکه نیروی انسانی ستون فقرات جامعه است و چرخ محرک اقتصاد هر کشور است، سرمایه حقیقی هر جامعه است، اشتغال در بحث کشاورزی، بخش‌های اشتغال زایی یا صنعت و معدن، یا کشاورزی و یا خدمات است. در بخش کشاورزی ۱۱ هزار هکتار زمین آبی داریم. دو سد بزرگ وجود دارد، حقآبه ما از این دو سد چقدر است؟ چرا مطالبه‌گری نمی‌کنند.
آقای پناهی شما متعلق به این شهرستان هستید، یک شهرک صنعتی این شهرستان دارد، که تعطیل است! یک معدن در سرفاریاب هست که بصورت خام معادن آن به جاجرم می‌رود، در رابطه با خدمات نیز، اکثر مردم با مشکل روبرو هستند. سفره مردم کوچک است. نمی‌خواهیم خدمات نظام را زیر سؤال ببریم؛ چند روز گذشته با یکی از مدیران عالی رتبه صحبت می‌کردم، می‌گفت ما تورم را از ۴۸ درصد به ۴۰ درصد کاهش دادیم، این خوب است، اما این عدد یعنی اینکه سطح عمومی قیمت‌ها ۴۰ درصد نسبت به چیزی که وجود دارد کاهش پیدا کرده است.
مژدهی افزود: از نماینده چه انتظاری هست؟ نمایندگان در این ۴۰ و‌اندی سال، در عزل و نصب مسئولین دخالت داشتند یا نداشتند؛ ۳۰ سال است که در نظام جمهوری اسلامی کار کردم، از نظر نظام سلامت اداری با ۸۲ نمره نفر دوم هستم. در جلسات دولت بار‌ها شرکت داشتم، با دولت جدید ارتباطات نزدیک دارم، اگر مردم به من اقبال نشان دهند، با قدرت چانه زنی که دارم می‌توانم حداقل مقداری از درد و رنج و آلام مردم کم بکنم، من آمده‌ام که این رویه را تغییر دهم، باید زیرساخت ایجاد کنیم.

برچسب ها: علی مژدهی پور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین