کد خبر: ۲۲۴۹۴
تاریخ انتشار:۱۳:۵۴ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: گلزار مطهر ۱۱ شهید سربلند در یک زندان ۹ در ۱۰ قرار گرفته و آنقدر جا تنگ شده که برای زیارت باید پا روی قبور شهدا بگذاریم که اصلا شایسته و مناسب و مطلوب هیچ کس نیست ؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهروند خبرنگار عصر دنا: روستای راک ۱۱ شهید سرافراز دارد؛ یک روز به صورت اتفاقی به گلزار شهدا رفته و با گودال های چسبیده به قبرها مواجه شدم که علت را از رئیس بنیادشهید و دهیار راک جویا شدم ، ظاهرا  اعتباری برای ساماندهی گلزار شهدای راک آمده  که بدون هماهنگی با ما کار را شروع کردند و  بعد مردم روستا هم شاکی شدند که چرا  یک متر با قبرها فاصله دادند و عملا جا برای زیارت و قرائت فاتحه کم شد؟

گلزار مطهر ۱۱ شهید سربلند در یک زندان ۹ در ۱۰ قرار گرفته و آنقدر جا تنگ شده که  برای زیارت باید پا روی قبور شهدا بگذاریم که اصلا شایسته و مناسب و مطلوب هیچ کس نیست ؛ علی رغم اعتراض و گلایه ما مسئولان معتقدند همین که هست و امکان تغییر نیست ؛ هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم و هر اعتراضی هم دارید بی فایده است و هر کاری هم دوست دارید انجام دهید!

آیا این گونه با خانواده شهدا حرف زدن درست است و چرا طلبکارانه جواب ما را می دهند؟  یعنی نمیشود اختیار خاک پدری که برای این سرزمین رفت و جان داد را داشت!؟

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین