تاریخ انتشار:۱۵:۳۶ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سالگرد چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از راه اندازی پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم با عنوان ایران قوی ۴۵ سال افتخار با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد و اتحادیه های صنفی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مهرداد الهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به برنامه های دهه پرفروغ فجر با تشکیل کمیته اصناف و اجرای برنامه های فرهنگی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به گونه ای دیگر برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  خانواده بزرگ اصناف و اتحادیه های صنفی استان به همت بسیج اصناف شهرستان بویراحمد از ظرفیت‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری دریغ نخواهد نمود.

وی افزود: جامعه اصناف سعی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دارد، تا فضای شهر را برای دهه فجرهر چه بهتر آماده کند و برای این مهم از فضای مغازه‌ها استفاده خواهیم کرد.

الهی با اشاره به اهمیت برنامه های دهه فجر و جمله امام خمینی (ره) در مورد اصناف که فرمودند "اصناف و بازاریان بازوان ستبر انقلاب هستند" گفت: حفظ شعار و سرود های انقلابی در ایام دهه فجر برای همه ما لازم و ضروریست است و بر همین اساس از ظرفیت صنوف مختلف استفاده شد تا سراسر واحد های صنفی یاد آور برنامه های یاران انقلابی شان باشد.

رئیس اتاق اصناف یاسوج از برنامه اصناف از ۱۶ بهمن ماه در یاسوج خبر داد و اظهار کرد : نشست بصیرتی با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد، تجلیل از خانواده معظم شهدای اصناف، برگزاری جشن بهار در زمستان ویژه اصناف و همایش پیاده روی از اتاق اصناف تا گلزار شهدا از دیگر برنامه های دهه فجر می باشد .

وی در پایان به نحوه اجرای این پویش اشاره کرد و افزود: در این پویش هر مغازه دار یاسوجی با نصب پرچم جمهوری اسلامی در سردر مغازه هایشان همراه می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین