تاریخ انتشار:۱۵:۳۵ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: اتاق اصناف یاسوج به مناسبت سالگرد چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد،اتاق اصناف یاسوج به مناسبت سالگرد چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

در این پیام با اشاره به سوره سوره مبارکه الإسراء آمده است ؛


بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

حق آمد و باطل نابود شد؛ به حقیقت، باطل نابودشدنى است. «سوره مبارکه الإسراء»

۴۵ سال است از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان محکم و استوار ایستاده ایم و در برابر همه تجاوزات ابرقدرت‌ها و سربلند و پیروزیم.

توطئه ها و دسیسه ها نبردهای سخت و نرم نتوانست نهال نیرومند انقلاب اسلامی را در ایران و منطقه و جهان بلرزاند . سِّر این پیروزی ایستادگی و مقاومت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و توکل او به خداوند بزرگ و توسل به ائمه اطهار(ع) است.

تداوم پیروزی‌های انقلاب نیز بدلیل پایمردی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

جامعه بزرگ اصناف و بازاریان نیز در اقیانوس بیکران ملت غیور و سربلند ایران اسلامی، چون همیشه وفاداری و اعتقاد و التزام خود را به مبانی قدسی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.
بدون تردید اصناف و بازاریان که به تعبیر امام راحل (ره) مفتخر به لقب «بازوان ستبر انقلاب» هستند، در آستانه ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی، «وحدت»، «تلاش مضاعف» و «ساختارگرایی» را به عنوان راهبرد ادوار پیش رو ترسیم کرده و با تمام توان به دفاع از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خواهند پرداخت.

خانواده بزرگ اصناف و و اتحادیه های صنفی استان از ظرفیت‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه فجر امسال بهره خواهد برد و جامعه اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از کارآفرینان صنفی و شاغلان همیشه در کنار ملت ایران یوم الله ۲۲ بهمن را «فرصتی مبارک» برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ‌ساز، بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و نمایش توانمندی‌های سرشار خود به جبهه گسترده بد‌خواهان نظام که تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف‌گذاری کرده‌اند قلمداد و این پیام قاطع و معنا‌دار را به آنان می‌دهد که با «لبیک به رهبری معظم» روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را بیمه خواهند کرد.

در پایان ؛جامعه اصناف در استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای هرگونه فداکاری و جانبازی برای صیانت از انقلاب اعلام می دارد و تا پای جان برای حفظ اصول و آرمانهای امام و انقلاب می ماند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین