کد خبر: ۲۲۴۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: مردم از تکرارهای، یکی بدتر از دیگری، از نمایش‌های بی اساس و جهل آدم‌هایی که فهمی از سیاست ندارند، خسته شده اند. نمی‌خواهند اهلیت و اصالتِ قوم لر و بویراحمد بزرگ را که همواره برگ زرینی از تاریخ سیاسی این مملکت بوده است، به ذلت بکشانند. در این سالها، امنیت اجتماعی و مدیریتی مرکز استان را با چینش مدیران بی تدبیر و بیسواد، به مخاطره بردید. فرهنگ غنی استان را در نتیجه شومن بازی برخی از لیدرهایتان، به تمسخر درآوردید. اقتصاد مردم را ویران کردید. در حوزۀ سیاسی که همه می‌دانیم تنها سیاهی لشکرِ مجلس بودید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- یادداشت دریافتی: اخیراً در سایت وزین عصر دنا مطلبی به عنوان «محمد بهرامی، امیدی رو به افول» منتشر شده است که حکایت از ترس، واماندگی، تنزل و استیصال رقبا و همچنین دریافت «نه» قاطع مردم به منفعت طلبان و دگماتسیم سیاسی بویراحمد است.

کسانی که کمترین شمِ را سیاسی داشته و در این مدت، برنامه‌ها و اجرای‌های شوآف گونه رقبای بهرامی را رصد می‌کنند، در اغلب تحلیل‌ها نیز اشاره داشته اند که رشد سیاسی و نوع مطالبه گری مردم در شهرستان‌های سه گانۀ پایتخت طبیعت ایران، متفاوت از گذشته است.

شور مردم و نشاط سیاسی که در این سه شهرستان نسبت به دانش، توانمندی، برنامه ریزی و حُسن شهرت دکتر بهرامی، مطلقِ قاطبۀ مردم شده، مؤید این حقیقت است که هر گونه تبانیِ حقارت آمیز، ائتلافِ منفعت طلبانه و گزارش نویسی مذبوحانه نمی‌تواند، در تصمیم و تدبیر مردم بویژه دانشگاهیان، نخبگان و جوانان، خللی ایجاد کند.

آنگونه که از رصد تیم رسانه‌ای رقبا مشاهده می‌شود، دکتر بهرامی را یک گفتمان و پویش آینده نگر پذیرفته اند. از رویش‌های و فریاد رسای مردمی که از منفعت طلبی و انحصارگرایی به ستوه آمده اند، مبرهن است که این مردم نمی‌خواهند همچون گذشته، مدیریت استان و امر وکالتشان را به بی هنران و گروهی که بزرگان و امرایشان در دوران نمایندگی، وکیل الدوله‌ای بیش نبودند، بسپارند.

مردم از تکرارهای، یکی بدتر از دیگری، از نمایش‌های بی اساس و جهل آدم‌هایی که فهمی از سیاست ندارند، خسته شده اند. نمی‌خواهند اهلیت و اصالتِ قوم لر و بویراحمد بزرگ را که همواره برگ زرینی از تاریخ سیاسی این مملکت بوده است، به ذلت بکشانند. در این سالها، امنیت اجتماعی و مدیریتی مرکز استان را با چینش مدیران بی تدبیر و بیسواد، به مخاطره بردید. فرهنگ غنی استان را در نتیجه شومن بازی برخی از لیدرهایتان، به تمسخر درآوردید. اقتصاد مردم را ویران کردید. در حوزۀ سیاسی که همه می‌دانیم تنها سیاهی لشکرِ مجلس بودید.

این بار دست به دامان گزارش‌های کذب و صحنه سازی‌های فاقد وجاهت قانونی و اخلاقی شدید که اگر گوش تان به سخن مردم باشد قطعاً می‌فهمید که جنبش سرنجلکل، پژواک دشمنی تان با فرزندِ خلاق و خوشفکر بویراحمد بود. جایی که هزاران جوان و مرد و زن شهرستان‌های بویراحمد بزرگ، در اجتماعی باشکوه و با چشمانی پر از شوق و امید، نگینِ زرینِ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را بر دوش گذاشتند و تکبیرگویان، برای بیعت شان با رهبری عظم الشأن، برای روز موعود، حضوری گسترده و انتخابی شایسته‌تر از ۲۰ سال گذشته، میثاق دلی بستند؛

لذا کسانی که روابط عمومی احمدی نژاد بودند و بخشی از آراء حداد عادل، و یا رأیِ همیشه آمادۀ علی لاریجانی و اکنون مرید کاپیتان قالیباف هستند، هر آنچه داشتند رو کردند، ولی نتوانستند اراده مردم را بشکنند و دکتر بهرامی را از رقابتی که مقام معظم رهبری انتظارش را دارند، محروم کنند. چراکه دانشگاهیان و نخبگان بویراحمد بزرگ بر اساس محور‌های زیر، به پا خواسته اند؛

۱- بهرامی را در محک آزمون سازندگی و زیرساخت‌های توسعه محور برگزیده اند. مفهومی که تاکنون با آن بیگانه اید.
۲- بهرامی را در سنجش و معیار جوانگرایی و دیدگاه جوان محوری انتخاب کرده اند.
۳- بهرامی را در فرایند برنامه‌ها و محور‌های توسعه نگر همراه شده اند.
۴- بهرامی را به نسبت محرومیت علمی، فکری و استقلال رأیِ رقبایی که همواره امتحان سختی را بر مردم تحمیل کرده اند، برتر و شایسته‌تر دریافته اند.
۵- بهرامی را از متن دانشگاه و با تحلیل بر نظریه‌های علمی توسعه منتخب یافته اند.
۶- بهرامی را در رسانه‌های مستقل، رسانه‌های که به بهایشان عزت مردم و توسعه منطقه است، شناخته اند.
۷- بهرامی را با المان‌های ماندگار شهری و پایداری زیرساخت‌های شهر یاسوج اصلح دانسته اند.
۸- بهرامی را در پویش‌های اجتماعی و سیاسی مردم، جامعه نگری بزرگان و متنفذان منطقه، تبیین‌های علمی نخبگان و آروز‌های ورزشکاران و ورزش دوستان بویراحمد بزرگ کشف و برگزیده اند.
۹- بهرامی را فراتر از گروهک‌های منفعت طلبی که در ۱۲ سال گذشته با ائتلاف‌های فریبنده و به منظور تشویش اذهان و سیاه نمایی با مردمی که منتظر تحقق وعده هایشان بودند، سزاوارتر می‌دانند
بنابراین با سیاه مشق‌های بچگانه و روتوشِ بحران‌هایی که نهایت تدبیر و درایت تان است، نمی‌توانید از پس دکترین تحول گرایی اسفند ۱۴۰۲ برآیید. این دیدگاه و جریان فکری با هدفی نظام مند، کاملاً بر پایۀ عقلانیت مردمی شکل گرفته و تحقیقاً همین مردم نیز اراده کرده اند تا صندلی بهارستان را پیشکش اهلش (دکتر محمد بهرامی) بکنند.

برچسب ها: محمد بهرامی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حسن بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بهرامی هم عددی نییت تنها افتخارش شهرداری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
شما بفرمایید افتخار آقای منتظریان چی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
از من به شما سفارش
هنوز در سرنجل کل مانده اید و از قافله رونمایی ایده و برنامه و رأی آوری و رویش های جدید مغفول!
سرنجل کل را فراموش کنید و بشتابید که خیلی عقب اید.
بویراحمد واحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
با توجه به عدم توسعه یافتگی در چند دوره اخیر، باید بپذیریم که نمایندگان گذشته ما خیلی ضعیف عمل کرده و جبران این سهل انگاری ها کمی زمان بر و دشوار خواهد بود.
خدا میداند تخریب افرادی مثل دکتر بهرامی ظلم به آینده جوانان بویراحمدواحد است.
ایشان فردی اخلاق مدار، عملگرا،توانمند و توسعه محور هستند
انشالا به شما این نوید را می دهیم که با پیروزی دکتر بهرامی در انتخابات آتی که محتمل هم به نظر میرسد.
شهرستانهای محروم بویراحمد مارگون و دنا ، کمی، البته کمی از بن بست های فعلی رهایی یافته و به سمت پیشرفت عمرانی واقتصادی قدم خواهد برداشت.
مطمئناً اگر دکتر بهرامی منتخب مردم بود. ملت از انخابشان پشیمان نخواهند شد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
منتظریان درمتن وبطن جامعه هست وافتخار می کنیم به روحیه مردم داریش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اتفاقأ رد صلاحیت بهرامی لطفی بود که می توانست شامل حالش باشد تا به باخت چهارم در اسفند منجر نشود.
حالا ببین کی گفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
امیدواریم کما فی السابق راه روشن فردا به پس فرداهای دیگر کشیده نشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین