تاریخ انتشار:۲۲:۴۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۴۷ هزار نفر از جمعت این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رسول چراغ سحر در گفتگوی ویژه صف اول در شبکه استانی دنا با بیان اینکه جمعیت این استان ۷۲۳ هزار نفر است و ۳۴۷ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، افزود: سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه بیمه‌ای و درمانی به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه به طور کلی تعهدات سازمان تامین اجتماعی در کشور دو نوع بلند مدت و کوتاه مدت است گفت: تعهدات کوتاه مدت شامل حمایت‌های درمانی است که درمورد حوادث و بیماری‌ها و یا آزمایشات و بارداری و… انجام می‌شود که بیمه درصدی از این مبالغ را پرداخت می‌کند.

چراغ سحر عنوان کرد: حمایت‌های بلند مدت به منظور مستمری و مبلغی است که مردم پس از بازنشستگی و یا از کارافتادگی‌های جزیی و کلی دریافت می‌کنند و همچنین مستمری بازماندگان و عیدی و پاداش و سنوات هر ساله هم جزو حمایت‌های بلند مدت است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی استان بیان کرد: ۲۸ هزار سالمند در استان تحت پوشش این سازمان است که ماهیانه ۲۰۰ میلیارد تومان ماهیانه به این تعداد سالمند حقوق پرداخت می‌شود.
رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ۷ شبعه تامین اجتماعی در شهر‌های یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، باشت، لیکک، پاتاوه و سی سخت وجود دارد، گفت: در شهرستان‌های چرام و لنده شعبه تامین اجتماعی وجود ندارد.
چراغ سحر با بیان اینکه متناسب سازی تعهدات در برنامه ششم توسعه تدارک دیده شد، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی متناسب سازی تعهدات را به نحو مطلوبی در کهگیلویه و بوراحد اجرا کرد.
وی با بیان اینکه افزایش پوشش بیمه‌ای و تحت پوشش قرارگرفتن همه افراد جامعه از مهمترین سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی است، گفت: بیمه زنان خانه دار و دانشجویان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است.
چراغ سحر با اشاره به زمین واقع شده در خیابان فردوسی متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، افزود: این زمین در اختیار تامین اجتماعی است و این سازمان قصد سرمایه گذاری در این ملک را ندارد.

برچسب ها: رسول چراغ سحر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین