تاریخ انتشار:۱۸:۳۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خبر داد
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی روزهای پنج‌شنبه در استان تا پایان بهمن ماه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مرادعلی پیوند از اعلام تعطیلی در روزهای پنج‌شنبه خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افت شدید دما در اکثر مناطق کشور و به تبع افزایش مصارف گاز در بخش خانگی_ تجاری و تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها و جلوگیری از قطع گاز به استناد بند ۲ مصوب شورای عالی امنیت ملی کشور، مصوبه شورای راهبری توسعه مدیریت استان و درخواست شرکت گاز تمامی سازمان‌ها ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنای مراکز خدمات رسان، درمانی و نظامی روزهای پنجشنبه از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تا پایان بهمن ماه تعطیل می‌باشند.
وی بیان کرد: ساعت کاری سایر روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.
پایان پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین