کد خبر: ۲۲۴۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
هادی محمدپور
عصر دنا: این پرچم حتی میله هم ندارد، یا شاید داشته و گم شده در هیاهوی انتخابات! ریشه اش را گم کرده انگار، فراموش کرده که خودش و حامیانش در طول سال هنجره می‌درند برای اثبات انقلابی بودن خودشان و البته صیانت از دایره‌ی خیلی تنگی که برای انقلابی بودن طراحی کرده اند!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یادداشت دریافتی-هادی محمدپور: منتظریان به مثابه پرچم است، باری به هر جهت حرکت می کند و مسیر و جهتش شفاف نیست، دم از جناحی میزند و وقتی احتمال می دهد ممکن است جایی رایی به دست اورد فراموش می کند جناح بندی ها را! البته مسئله اینجا نکوهش جناح ها نیست. مسئله دو رویی و پیروی از باد به جای اصول مشخص است! خودش را اصولگرا و انقلابی می‌داند اما به سمت اصلاح طلب ها چرخیده و در آن فضا به دنبال راهی برای به دست اوردن رای است.

این پرچم حتی میله هم ندارد، یا شاید داشته و گم شده در هیاهوی انتخابات! ریشه اش را گم کرده انگار، فراموش کرده که خودش و حامیانش در طول سال هنجره می‌درند برای اثبات انقلابی بودن خودشان و البته صیانت از دایره ی خیلی تنگی که برای انقلابی بودن طراحی کرده اند! نتیجه شده جلسه با این یکی گروه و ان یکی قشر و البته طلب رای و مدیون خواهید بود اگر فکر کنید برای این رای جمع کردن ها ذره ای قول و قرار منعقد می‌شود، همه جیز بر مدار حق و باطل است و انها همیشه حق اند و مخالفین، فریب خوردگان باطل! و این چه حق بودنی است که در حضور ایشان دیگر کاندیدا ها تخریب میشوند و ایشان سکوت می کنند؟ بهتر نیست به جای انکه وقت خودتان و طرفدارنتان را برای تخریب دیگر رقبا هدر دهید توضیح بدهید که آیا درست است که مسئولین را برای انتصاب افراد مد نظرتان تحت فشار قرار می‌دهید؟ وقتی بدون اینکه نماینده‌ی مجلس باشید اینگونه رفتار می کنید آنوقت که به صندلی بهارستان تکیه زدید چه اهمیتی برای دستور صریح رهبر انقلاب برای عدم دخالت نمایندگان در انتصابات قائل خواهید بود؟

به هر حال جناب منتظریان حتی اگر نمی توانند پرچم نباشد بهتر است فکری برای میله‌ی پرچم کنند، شاید بتوانند از چوب هایی که همین یکی دو سال پیش در مراسم عروسیِ فرزند دلبندش برای چوب بازی استفاده شده بود بهره ببرند. ما که حتی از چند کیلومتریِ این همه تبرج هم نمی توانیم رد شویم، که اگر شویم تا چند روز حالت تهوع خواهیم داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
دست مریزاد واقعیتها رو گفتین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
چفد عقده که از این جریان به دلت مونده
تیفونی
|
United States of America
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
اونا میله اش پشت سرش داخل عکس معلومه خو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین