تاریخ انتشار:۱۷:۰۵ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۲۰۰میلیارد ریال به طرح سازه آبی سرپری در کهگیلویه اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آرش مصلح با بیان اینکه سازه آبی سرپری از طرح‌های مهم حوزه آب استان است که در سالهای اخیر با افزایش چهار برابری اعتبارات، پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشت، تاکید کرد: در حالی که در هفت سال دوران عملیات اجرایی این طرح تنها ۹۰میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافت در ۲ سال گذشته ۴۰۰میلیارد ریال به آن تزریق شد.
مصلح، با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته امسال برای طرح سرپری را ۲۰۰میلیارد ریال است، اظهار داشت: ظرفیت سد سرپری سه میلیون متر مکعب با ارتفاع ۲۷ متر و طول تاج ۲۰۳ متر و تامین آب ۴۵۰ هکتار زمین کشاورزی از مهمترین برکات بهره برداری از این طرح است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سد سرپری جزو سد‌هایی است که چند سال غیرفعال و تعطیل شده بود، اما اکنون جزو سد‌های فعال کشور است.
مصلح افزود: توسعه کشاورزی و رونق گردشگری با توجه به مجاورت آن با جاده اصلی خوزستان با اصفهان از جمله اهداف اجرای این سد است البته امکان آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس و ماهیان گرمابی در این مکان وجود دارد.
وی تاکید کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل متمم سفر رئیس جمهور در دور اول برای سد سرپری شهرستان کهگیلویه تخصیص داده شد که تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال آن به این سد تزریق شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، ابراز کرد: پیش بینی می‌شود این طرح با تزریق دو هزار میلیارد ریال اعتبار، تکمیل و در شهریورماه ۱۴۰۳ به مرحله آبگیری برسد.

برچسب ها: آرش مصلح
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین