تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار شهرستان بهمئی گفت: طوفان و گردباد به سازه ها ، تاسیسات و محصولات کشاورزی مجتمع گلخانه ای غدیر این شهرستان خسارت وارد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی محمدی با بیان اینکه مساحت این مجتمع گلخانه ای ۳۲ هزار متر مربع است و در آن محصولات مختلفی تولید می شود، افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته قرار بود این محصولات به بازار کشور‌های حوزه خلیج فارس و بازار‌های داخلی کشور صادر شود.
وی با اشاره به اینکه مجتمع گلخانه‌ای غدیر در ۱۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است گفت: از ده واحد گلخانه ای این مجتمع به ۴ واحد خسارت شدید وارد شد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی هم با اشاره به اینکه در این ۴ واحد محصولات فلفل دلمه‌ای و خیارسبز تولید می شد گفت: میزان خسارت در حال برآورد است این در حالی است که بر اساس بازدیدها و مشاهدات عینی میلیارد ها تومان خسارت به این گلخانه ها وارد شد و رایزنی های لازم برای جبران خسارت ها در دستور کار قرار می گیرد.
اکبر زکی نژاد از مسئولان و بویژه ستاد مدیریت بحران استان خواست با توجه به هزینه‌های سنگین کشت انجام شده در این دوره و خسارات زیاد وارده شده به سرمایه گذاران این مجتمع، در اسرع وقت جهت کمک و جبران خسارات، مساعدت‌های لازم را انجام دهند.
کشاورزان هم در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به بیان مشکلات و خسارت‌های وارده به محصولات خود اشاره کردند و خواستار مساعدت و کمک فوری قبل از سرمازدگی محصولات خود شدند.
شهرستان بهمئی در فاصله ۳۵۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین