کد خبر: ۲۲۴۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
انتقاد بسیج دانشجویی از عدم حضور «محمد موحد»در نشست دانشجویی؛
عصر دنا: باید به نماینده مذکور و اطرافیانش متذکر شویم چگونه است که برای حضور در میتینگ‌های سیاسی پیش از موعد تبلیغات رسمی انتخابات و برخلاف نص صریح قانون شتابان این سو و آن سو می‌روند اما برای حضور در یک محفل دانشجویی به بهانه های مختلف آویزان می شوند؟!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، با شروع فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت در راستای رسالت روشنگری و تبیین مؤلفه‌های انتخاب اصلح از نامزدهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده جهت شرکت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرده است.

بر اساس بیانیه ارسالی بسیج دانشجویی به پایگاه خبری عصر دنا نماینده فعلی مردم کهگیلویه در مجلس که کاندیدای این دور از انتخابات نیز می‌باشد تاکنون دعوت این تشکل برای حضور در جمع دانشجویان را نپذیرفته است.

متینگ سیاسی را بر محفل دانشجویی ترجیح ندهید/برای پاسخگویی به مطالبات از چه می‌ترسید؟

متن ارسالی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نمی دانیم چگونه از فضای اسف‌بار حاکم بر محیط سیاسی شهرستان کهگیلویه سخن برانیم؟! گویا استبداد و اختناق فردی همیشه مکلف، بر در و دیوار این شهر رحل اقامت گزیده است؛

مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده! بیش از یک ماه است که پیگیر حضور نماینده مجلس دیارمان در دانشگاه هستیم، اما با بهانه های گوناگون اعم از مخالفت شورای تأمین شهرستان! تاکنون هیچ گونه پاسخی دریافت نکرده‌ایم؛ گویا این افراد گمان می کنند با حضور نماینده مجلس در دانشگاه، قرار است امنیت شهر بهم بریزد که این چنین هر سخن یاوه‌ای را می‌بافند که از تکلیف خود به عنوان یک مسئول یعنی پاسخگویی سرباز زنند!

باید به نماینده مذکور و اطرافیانشان متذکر شویم، کسی که بیش از ۲۰ سال سابقه نمایندگی دارد، دقیقاً از چه چیز می‌ترسد که غیبت را بر حضور، ترجیح می‌دهد؟ آیا وقت آن نرسیده است که تعارفات مرسوم را کنار گذاشته، بت‌های ذهنی را شکسته، به خوی انحصار و استبداد پایان داده و به جوانان دانشجوی حوزه انتخابیه خود، روی خوش نشان داده و در جمعشان حضور بیابیم؟! چگونه است که برای حضور در میتینگ‌های سیاسی پیش از موعد تبلیغات رسمی انتخابات و برخلاف نص صریح قانون شتابان این سو و آن سو می روند اما برای حضور در یک محفل دانشجویی به بهانه های مختلف آویزان می شوند؟!


ضمناً باید این نکته را یادآور شویم که با پیگیری‌های انجام شده بهانه «عدم پذیرش شورای تأمین شهرستان» صحت ندارد و اساساً دعوت از یک مسئول آن هم در شرایط معمول هیچ مانعِ امنیتی ندارد، هر چند ممکن است ذهن‌های پوسیده و فرسوده، از نمدِ ضعف خود کلاهِ ناامنی ببافند! نکته جالب این است که اکنون نماینده مزبور، از این دستاویز عبور کرده، و بیان می کند چون ایام انتخابات است تمایلی به حضور در دانشگاه نمی دانیم!
باری، شایسته است نماینده ای با کارنامه‌ و عملکردی ۲۴ ساله در مجلس شورای اسلامی، حضور در «مجلسِ علم» (محیط دانشگاه و در منظر و مرئای دانشجویان و اساتید) را بر «مجلسِ ترحیم» رُجحان ببخشد، و زندگان را بر مردگان اولویت شمرد، تا مبادا مردم سرزمینش فاتحه ای بر روش او نثار گردانند!


لازم می دانیم هشدار دهیم که اگر مسئولان بخواهند در تضاد با مسیر رهبران انقلاب گام بردارند، و برداشتی طاغوتی و سلطنتی از جایگاه خود داشته باشند، در ادامه نیز مورد نقادی های تیز و برنده دانشجویان خواهند شد!


همچنین، ضروری است تاکید نماییم که بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد دهدشت هیچگونه خصومت شخصی با کسی ندارد و چنان گذشته تنها خود را وام دار اسلام و انقلاب می داند، و حرّیت خود را حفظ می کند و اجازه نخواهد داد کج‌اندیشانِ کج‌رو از این مهم سواستفاده کنند، و مجدداً آمادگی خود را برای جلسه پرسش و پاسخ با نماینده شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اعلام می دارد!


والسلام علی من تبع الهدی
حوزه امام علی (ع) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
برادر این مجلس همین طور آدمها برای مجلس نیاز دارد
حسین ظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
شک نکنیدازخجالت وکارنامه ی خالی نتونست بیاد.مونده بودبیادچی جواب دانشجویان بده .ترسیدکم بیاره به من من کردن بیفه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین