کد خبر: ۲۲۴۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
بیانیه مهم کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ؛
عصر دنا: کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در بیانیه ای خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ نوشت:همه آحاد جامعه را که وجدان‌های بیدار دارند، دعوت می‌کنم که یک بار برای همیشه به کسانی که پدران ما با آنها پیمان بستند و به آنها اسم و رسم دادند و وکالت خودشان را در اختیار آنها قرار دادند، اما به پدران ما خیانت کردند و قدرت و ثروت را در اختیار حلقه اصلی دوستان و نزدیکان خودشان قرار دادند نه محکم بگویید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امین رایگان کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در بیانیه‌ای خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ نوشت:

به نام آفریننده بی همتا

ضمن عرض سلام و درود به آحاد مردم فهیم کهگیلویه بزرگ.

همراهان و هم پیمانان عزیز.

انتخابات رکن اصلی دموکراسی و مردم سالاری در کشور ایران است که می‌تواند نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران و نماد آزادی خواهی در جهان باشد و در داخل کشور می‌تواند فرآیندی باشد که حاکمیت مردم بر مردم و نقش آن‌ها در ترسیم آینده‌ای درست برای جامعه و فرزندان خود را تضمین کند. با این حال، متأسفانه این موهبت بزرگ توسط گروه‌های فاسد و افراد منفعت طلب با وعده‌های پوچ و بی اساس از مسیر الهی و انسانی خارج شده است. جایگاه یک نماینده مجلس شجاع و متخصص که می‌توانست در قانونگذاری صحیح در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم و نظارت بر اجرای آن کارساز باشد، توسط این افراد تنزل پیدا کرده و به انحراف کشیده شده است و در ذهن نوجوانان و جوانان که سرمایه مملکت هستند یاس و ناامیدی ایجاد کرده است. رسانه نیز که می‌توانست یکی از بازو‌های اصلی مبارزه با فساد باشد، در اختیار نااهلان قرار گرفته است و نمی‌تواند نقش اصلی خود که فریاد مظلومان است را به خوبی ایفا کند.

اینجانب امین رایگان متولد فروردین ۱۳۶۵ در دیار کهگیلویه بزرگ، کارمند بانک مرکزی و آشنا به علم اقتصاد، آمده‌ام تا اگر شما جوانان و نوجوانان عزیز که دارای وجدان‌های بیدار هستید، همراهی کنید با توکل بر خدا و کمک شما با همه انحرافات مبارزه کنم و در مقابل تمام کسانی که در مسیر احقاق حق‌مان سنگ‌اندازی می‌کنند، سینه سپر کنم و دوباره امید و روشنایی را به ذهن و زندگی مردم دیارم بیاورم.

به این عرصه ورود کرده‌ام، از جنس شما هستم و هرگز در زندگی‌ام از مسیر حقیقت منحرف نشده‌ام؛ ولی می‌بینم که چگونه منفعت طلبان تحت عناوین لیدری، باندبازی، رانت خواری و... آینده جوانان دهه شصت و هفتاد و نسل قهرمان دهه هشتاد را چپاول می‌کنند. عزیزان برای آینده خودتان و فرزندانتان و برای حذف این رویه معیوب و خانمان‌سوز، حتی اگر نفع موقتی برای شما و اطرافیان تان داشته باشد، قیام کنید.

من به تنهایی نمی‌توانم در برابر این حجم از پول پاشی و وعده‌های پوچ و بی‌اساس مقابله کنم. نخبگان، اساتید برجسته دانشگاه، فعالین اجتماعی، افراد متدین که سلامت جامعه برای آن‌ها مهم است و تمام اقشار جامعه اعم از معلم، دامدار، کشاورز، بازاری، زنان خانه‌دار، نوجوانان، جوانان، محصلین و...؛ همه آحاد جامعه را که وجدان‌های بیدار دارند، دعوت می‌کنم که یک بار برای همیشه به کسانی که پدران ما با آن‌ها پیمان بستند و به آن‌ها اسم و رسم دادند و وکالت خودشان را در اختیار آن‌ها قرار دادند، اما به پدران ما خیانت کردند و قدرت و ثروت را در اختیار حلقه اصلی دوستان و نزدیکان خودشان قرار دادند نه محکم بگویید. با دعوت از نخبگان علمی و اساتید با تجربه و متخصص آینده خودمان و فرزندان‌مان را بهتر بسازیم.

نسل‌های سوخته میراث آن‌هایی است که فعلاً و سابقا وکالت ما را بر عهده داشته‌اند و مدیرانی که در راس نهاد‌های مهم و سرنوشت ساز بودند و اکنون باز به میدان آمده‌اند، همه در وضع موجود مقصرند؛ چرا که در زمان قدرت شان در برابر غم و مصیبت ما سکوت کردند. ما نسل جوان خودمان برای آینده خودمان تصمیم می‌گیریم و دوباره ققنوس‌وار از این خاکستر بلند خواهیم شد و دستان یکدیگر را به گرمی خواهیم فشرد و امید را دوباره در دل‌های‌مان زنده خواهیم کرد.

من و تیم همراهم آماده‌ایم تا تک تک پیام‌ها و انتقادات و پیشنهادات شما مردم فهیم و جوانان و نوجوانان عزیز را با جان و دل بشنویم و پاسخگو باشیم.

به گزارش عصر دنا، مخاطبین و مردم می توانند از طریق شماره تلفن 09171482708 در پیام رسان های داخلی و خارجی و پیج اینستاگرامی  amir____raigan با وی ارتباط برقرار کنند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
صیاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
آفرین
Mn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
سخنانت دو پهلوست وبوی نفاق می‌دهد میتونستی بیان بهتری داشته باشی وجوانان را خطاب دهی
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
تمام حرفها نشان از واقعیت موجود دارد و اتمام حجتی هست با مردم.بعد از یک بار خواندن این بیانیه دیگر هیچ کسی در آینده نمی تواند گلایه بکند
ازماست که برماست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
ماهمه وظیفه داریم باتوجه به توان به تکلیف خودعمل کنیم.سرنوشت هرقوم به دست خودشان رقم می خورد.اگرهمه ی مایااکثریت ماهابراساس آنچه که برای رضای خدا وبرای رضایت مردم وخودمان ونسلمان وکشورمان قدم وقلم برداریم وبراین اساس انتخاب وحرکت نماییم ومتحدباشیم قطعا ازهمه ی جهات درحال پیشرفت وبه موفقیت می رسیم واگربرعکس عمل کنیم دودش به چشم همه ی مانسل ماو...خواهدرفت،پس بایدبه این وظیفه سنگین پی ببریم متحدباشیم باحق باشیم آگاهانه وخدایی وبرای پیشرفت اموردنیایی شایستگان رایاری وانتخاب نماییم.مابه نیازبه یک تحول ودگرگونی واصلاخ اساسی درتمامی زیربناهاداریم انتخابات وانتخاب کردن نماینده،مسئولیت دادن به افرادودرهرامری وکاری براساس لیاقت وشایستگی که هردو بال تعهدوتخصص راداشته باشندووووو....اگراکثریت ماهاومسئولین ذیربط اینطورعمل کردندموفقیم پس مامی توانیم اگراکثریت متحدباشیم وبخواهیم امروزمان بهترازدیروزودرآینده به پیشرفت وترقی می رسیم.به امیدحق ورسیدن به آن روز
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
درود بر شما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین