تاریخ انتشار:۱۶:۴۸ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت:گاز پیک نیک داخل خودرو در جوار امامزاده آقامیر از توابع شهرستان کهگیلویه جان ۲ نفر را گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد امین نیکویی نژاد افزود:حادثه انتشار گاز منواکسید کربن در داخل یک دستگاه کامیونت ایسوزو منجر به مرگ جوان ۲۱ ساله و مرد ۴۸ ساله شد.
وی بیان کرد:راننده و شاگرد این خودرو برای استراحت در نزدیکی بارگاه امامزاده آقامیر پیک نیک را داخل خودرو روشن کرده بودند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:نگهبان بقعه متبرکه امامزاده آقامیر (ع) بامداد امروز متوجه پارک طولانی مدت یک دستگاه خودرو در محوطه این مکان مقدس شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده با حضور ماموران نیروی انتظامی خودرو بررسی شد.
وی ابراز کرد: بررسی‌ها در حالی انجام شد که پیک نیک هنوز روشن بود و شواهد نشان از مرگ این ۲ فرد بر اثر گازگرفتگی داشت.
بقعه متبرکه امامزاده آقامیر (ع) در جنوب شرقی شهر دهدشت و در فاصله ۳۰۰ متری از محوطه تاریخی بافت قدیم دهدشت واقع شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین