تاریخ انتشار:۱۵:۲۴ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس مجمع بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه جمعیت مشکل اصلی ما مسئله تفکر و ذهنیت غلط و سبک زندگی غربی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: ستار هدایت خواه رئیس مجمع بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع عالی بسیج این استان با بیان اینکه ماه رجب فروردین بهار معنویت است اظهار کرد: برای اندیشه ورزی باید منبع اندیشه ورز که عقل و روح ماست پاک و تصفیه شده باشد اندیشه پاک از جان پاک بلند می‌شود انسان یک موجود واحد است اگر روح آلوده داشته باشد اندیشه و رفتار او آلوده خواهد بود.

رئیس مجمع بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماه رجب ماه استغفار برای پاک شدن است ماه تهذیب و تزکیه نفس است انسان برای ولایتمداری باید از ولایت نفس خارج شود انسانی که جانش را پاک نکند نمی‌تواند پای ولایت بماند پس برای انقلابی ماندن باید تزکیه نفس و روح داشته باشیم و اگر بر طاغوت درون غلبه کردیم انقلابی خواهیم ماند.

رئیس مجمع بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه همین مبحث گفت: اگر در درون و در مسیر طاغوت بودیم در بیرون هم در مسیر طاغوت حرکت خواهیم کرد باید تن و روح و جان خود را پاک کنیم تا در مسیر ولایت بمانیم کسانی که تزکیه روح و نفس را جدی نگرفتند در مقابل ولی خدا قرار گرفتند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از اظهارات خود در مجمع عالی بسیج استان گفت: در حوزه اندیشه ورزی برای حل مشکلات کشور باید از بعضی کلیشه‌ها و قالب‌های رایج خارج شویم بسیاری از مشکلات ما در حوزه اقتصادی به خاطر این است که الگوهای داخلی خود را عملی نکردیم و با الگوهای طاغوتی به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم این در حالی است که با طاغوت‌های جهانی هم درگیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه ولی فقیه عادل خبر داده و خبر او نیز صادق است که برای رسیدن به قله‌ها باید کلیشه‌ها و قالب‌ها را بشکنیم گفت: اگر در ۸ سال جنگ سخت تحمیلی پیروز شدیم دلیل آن قالب شکنی بود این روزها در آستانه سالگرد عملیات والفجر ۸ هستیم که به صورت معجزه آسا از اروند عبور کردیم حماسه بی‌بدیل تاریخی آفریدیم امروز هم باید به این سمت برویم و کلیشه‌ها و قالب‌ها را بشکنیم لذا با مدل‌های طاغوتی نمی‌توان با نظام طاغوتی در بیفتیم.

این فعال فرهنگی افزود: در حوزه جمعیت هم مشکل اصلی ما مسئله تفکر و ذهنیت غلط و سبک زندگی غربی است.

وی در توضیح این گفته خود افزود: چه بسا خانواده ای که پزشک بوده و درآمد چند صد میلیونی در ماه دارند اما تنها به دو فرزند اکتفا می‌کنند در مقابل یک کارگر با زندگی سخت ۶ فرزند دارد لذا باید به دنبال اصلاح این تفکر باشیم و یکی از مهمترین کارها الگوسازی است و امروز مسئولیت ما در قبال این موضوعات بسیار سنگین است.

برچسب ها: ستار هدایت خواه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین