تاریخ انتشار:۱۵:۱۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سومین فراخوان جذب در دستگاه‌های اجرایی، گفت: این استان ۵۷ نفر سهمیه در سومین فراخوان جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی دارد.‌
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، به منظور تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور، در طرح جذب در دستگاه‌های اجرایی ،نخبگان و استعدادهای برتر علاقه‌مند به فعالیت در دستگاه‌های دولتی، شناسایی و برای اشتغال به دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند.

حمدالله اکوانی روز یکشنبه با اعلام این خبر در جمع رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی bmn.ir مراجعه کنند.

وی افزود: در سامانه جذب اطلاعات کامل دستگاه‌های اجرایی متقاضی، عناوین شغلی، رشته‌ها و تخصص‌های مربوط به هر شغل _ محل خدمت موجود است و متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط خود نام نویسی کنند.

اکوانی تصریح کرد: پس از نام نویسی، فرایند بررسی در کارگروه های تخصصی بنیاد ملی نخبگان صورت می گیرد و کسانی که شرایط نخبگی در تخصص اعلام شده دستگاه‌های اجرایی را داشته باشد انتخاب می شوند.

وی تأکید کرد: شناسایی مشمولان این تسهیل، بر اساس آخرین مدرک تحصیلی، امتیاز حاصل از فعالیت‌های نخبگانی و تأیید کارگروه تخصصی انجام می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: کارگروه‌های تخصصی شرایط علمی و صلاحیت های مرتبط با هر شغل را در مورد متقاضیان بررسی و واجدان شرایط را انتخاب می کنند.

اکوانی تاکید کرد: سازمان امور اداری و استخدامی مجوز جذب پنج هزار نفر از نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی صادر نموده و این فراخوان بخشی از همین سهمیه اختصاصی را شناسایی می نماید.

وی با اشاره به دو فرخوان سال گذشته، ابراز کرد: در فراخوان‌های قبلی ۲۰ نفر از نخبگان استان در کارگروه‌های تخصصی ملی انتخاب شده اند که مراحل جذب آنها در حال طی شدن است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین