تاریخ انتشار:۱۴:۵۷ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: جلسه شورای اداری گچساران با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان با موضوع برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسمات دهه فجر و پیگیری اقدامات کمیته‌های کنگره شهدا برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران در این نشست عنوان کرد: دهه‌فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ایام یوم الله است که مردم اراده و دست خداوند را دیدند.
وی عنوان کرد: ایام الله را فراموش نکنیم و آن را مرتب به جامعه یادآوری کرده و شان، جایگاه و عظمت آن را بشناسیم و قدردان آن باشیم.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به مردم عزت و عزمت داد گفت: امروزه باید نظام پُر برکت جمهوری اسلامی به عنوان بالاترین نعمت عظما برای بشریت تشریح شود.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی منش عنوان کرد: میز و صندلی که امروز ما بر آن تکیه زده‌ایم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهداست.
وی تاکید کرد: حداقل کاری که مدیر می‌تواند انجام دهد که در صحنه حضور داشته باشد و علمدار و پرچمدار نظام باشد.
وی از عدم حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه و برنامه‌ها انتقاد کرد.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه مدیران ارتباط خود را با مردم قوی کنند افزود: نباید مردم از مسئولین فاصله بگیرند.
حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی منش تصریح کرد: هر اندازه مدیران از مردم و مردم از مدیران فاصله بگیرند به همان اندازه دشمن به مردم نزدیکتر می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین