کد خبر: ۲۲۳۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۵۵ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: همین آقای هاشمی که الان امیدواریم تایید شون کنند برادر آن روزی که من آمدم مردم خواستند کاندیدا بودم هم حاجی عدل هاشمی و هم موحد و هم دیگران بودند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، این روزها بحث ها و حواشی های انتخاباتی داغ است، رقبای بزرگواری براین باورند وی نقش مهمی در رد صلاحیت دو چهره محبوب اصلاح طلبان در سال ۱۳۸۶ داشته و همچنین عدم تایید صلاحیت عدل هاشمی پور را به وی نسبت میدهند.

بزرگواری در یکی از صحبت های انتخاباتی خود پیرامون این موضوع چنین توضیح داده است:

مرحوم آقای لاهوتی و برادر عزیز مومن مستضعف مردمی اقای منطقیان را رد کردند انگشت اتهام را به ما کشاندند که کار فلانی است خدا رحمت کند من همیشه با مرحوم لاهوتی ارتباط داشتم حتی چند روز قبل از مرگش هیچ گاه نسبت به ما بدبین نبود.

وی ادامه داد؛ آقای منطقیان از ما معذرت خواهی کرد چون فهمید ما هیچ دخالتی نداریم همین آقای نماینده فعلی در مجلس جلوی آقای باهنر پیشانی مرا بوسید گفت مرا حلال کن چون ردش کردند باز گفت کار فلانی است به نتیجه رسید ما در هیچ کاری دخالت نداشتیم .

همین آقای هاشمی که الان امیدواریم تایید شون کنند برادر آن روزی که من آمدم مردم خواستند کاندیدا بودم هم حاجی عدل هاشمی و هم موحد و هم دیگران بودند.

مگر من اومدیم که کسی را رد کنند تازه آن روز گفتم من آمدم که با نماینده فعلی رقابت کنم آقای حاجی عدل برادر و رفیق ماست .

حاجی عدل را هم رد کردند بعدها ما را در بغل گرفت گفت ۲۰ سال اشتباه رفتم و به من دروغ گفتند شما دخالت نداشتید خودشان دخالت داشتند الان هم دارن همین انگشت اتهام را می کشیدند من حرکتم فقط برای دنیا نیست حرکتم برای آخرت است بعد از مرگ و روز قیامت و زندگی ابدی آن وقت ببینیم روسیاه کیست؟!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
باشه، فقط نمیدونم چرا از خیلی وقت مطمئن از قبولی حرف میزدی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
درست کارش این است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
ما تهط حیچ شرایتی به عاقلی بظرگواری رای نمی دهیم و عین موجود را نمی خاهیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین