تاریخ انتشار:۱۷:۰۱ - ۳۰ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در دهه فجر سال جاری، عملیات اجرایی ۲۰ طرح در شهرستان بویراحمد آغاز می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، شهرام مهدوی مطلق افزود: این طرح‌ها با اعتبار دو هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شوند.
وی با بیان اینکه در مجموع در دهه فجر امسال، ۱۹۱ طرح در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: طرح‌هایی که در این دهه افتتاح می‌شود ۱۷۱ طرح است.
فرماندار بویراحمد افزود: اعتبار هزینه شده برای طرح‌های افتتاح شده، هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال است.
مهدوی مطلق با بیان اینکه از این تعداد، ۴۸ طرح در حوزه برق و ۳۰ طرح نیز در حوزه راه است، گفت: همچنین طرح‌هایی نیز در حوزه فیبرنوری، گازرسانی و طرح هادی بنیاد مسکن بوده و طرح تولید خوراک آبزیان نیز برای اولین بار به عنوان تکمیل زنجیره ارزش در صنعت آبزیان استان، اجرایی شده و به بهره برداری می‌رسد.
وی بیان داشت: قطعه دوم کمربندی یاسوج، خط انتقال چاه شماره یک مادوان و بیمارستان سوختگی یاسوج در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
مهدوی مطلق پایدار سازی ۸۰ درصدی شبکه برق شهر یاسوج و کل شهرستان با تعویض سیم به کابل‌های خود نگه دار را از دیگر طرح‌های اجرا شده عنوان کرد و گفت: زیر سازی و آسفالت بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع معابر روستایی به ویژه حاشیه شهر یاسوج، توسعه روشنایی روستایی و شهری و کلنگ زنی پمپاژ و تأمین آب اراضی کشاورزی نقاره خانه از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر امسال است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین