تاریخ انتشار:۱۶:۲۳ - ۳۰ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب برخی نقاط در یاسوج و سی سخت قطع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمود سپهر گفت: آب برخی نقاط یاسوج از جمله "ابوذرها، کاشانی ها، بلوار رجاء، شهادت ها، سعدی ها، ابن سیناها، توحید ها و ترمینال قدیم" از ساعت 9 صبح یکشنبه اول بهمن تا ۱۴  به مدت 5 ساعت قطع می‌شود.

وی گفت: همچنین آب سطح شهر سی سخت نیز در همین روز (اول بهمن 1402) از ساعت 9 صبح لغایت 17 عصر به مدت 8 ساعت قطع می‌شود.

سپهر گفت: این قطعی‌ها در راستای توسعه شبکه‌های آب و همچنین رفع شکستگی ها خواهد بود.

وی ضمن عذرخواهی از مردم مناطق یاد شده، بیان کرد: به جهت توسعه و بهبود شبکه های آب شهر نیاز به این اقدامات هست و لازم است از مشترکان عزیز به واسطه همراهی در اجرای عملیات توسعه ای و اصلاحی آب شرب در نقاط مختلف استان، به صورت ویژه قدردانی کنیم.

 سپهر گفت: مشترکان محترم ضمن اخذ تدابیر لازم برای ذخیره آب مورد نیازشان، از دستکاری در تأسیسات آب و کنتورهای خود به جد پرهیز کنند چرا که پس از پایان عملیات مد نظر، جریان آب در شبکه ها برقرار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین