تاریخ انتشار:۲۱:۰۴ - ۲۸ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس دانشگاه یاسوج به منظور افزایش شور و نشاط و میزان مشارکت انتخاباتی از همه نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سلیقه های مختلف سیاسی و در هر سه حوزه انتخابیه دعوت کرد تا در فضایی صمیمی، علمی و دانشگاهی ضمن ارایه برنامه های راهبردی و عملیاتی خود پاسخگوی مطالبه های دانشجویی نیز باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس دانشگاه یاسوج به منظور افزایش شور و نشاط و میزان مشارکت انتخاباتی از همه نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سلیقه های مختلف سیاسی و در هر سه حوزه انتخابیه دعوت کرد تا در فضایی صمیمی، علمی و دانشگاهی ضمن ارایه برنامه های راهبردی و عملیاتی خود پاسخگوی مطالبه های دانشجویی نیز باشند.

بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج عصر امروز در جمع خبرنگاران در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و امیدآفرینی در جامعه و ضرورت افزایش میزان مشارکت مردم در این صحنه مهم سیاسی در کشور دانشگاه یاسوج از هیچ تلاشی برای حضور نامزدهای انتخاباتی با هر گرایش و سلیقه سیاسی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان کرد: طبق خواسته مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرارگاه انتخابات در تمامی دانشگاه های جامع کشور تشکیل شده که یکی از آن ها در دانشگاه یاسوج خواهد بود.
رئیس دانشگاه یاسوج یادآور شد: از منظر وزارت علوم هیچ یک از سلایق مختلف سیاسی و نامزدها ارجحیت نسبت به دیگری ندارد و همه سلایق و کاندیداها در چارچوب قانون می‌توانند از امکانات دانشگاه‌ بهره ببرند و نسبت به ایجاد شور انتخاباتی کمک کنند و به ارایه برنامه های خود بپردازند.
کرمی یادآور شد: قرارگاه انتخابات در دانشگاه یاسوج و به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و دانشجویی استان با هدف ایجاد شور و شوق انتخاباتی تشکیل شده است.
وی افزود: تمامی نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به دانشگاه دعوت و راهکارها و نظرات و پیشنهاد آن ها شنیده خواهد شد.
رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: سخنرانی ها، برگزاری میزگردها و کرسی های آزاد اندیشی با حضور همه نامزدهای انتخاباتی و افراد شاخص حاضر در صحنه با قوت و جدیت دنبال خواهد شد.

وی همچنین از برپایی و راه اندازی تریبون آزاد برای ارایه مطالبه های دانشجویی در دانشگاه خبر داد و گفت: این کار و ریسک پذیری در راستای ایجاد شور و شوق و نشاط انتخاباتی و افزایش حضور مردم است.
وی ابراز داشت: مهمترین هدف وزارت علوم و دانشگاه ها ایجاد فضای باز سیاسی در سطح مراکز دانشگاهی است تا تشکل ها و دانشجویان بتوانند با وسعت نظر و روشنگری بیشتر جامعه کنشگری داشته باشند و بتوان شور و نشاط اجتماعی را به دانشگاه‌ها تزریق کنیم.
کرمی ابراز کرد: برگزاری تریبون آزاد با موضوع انتخابات از سوی بسیج دانشجویی قرار است از ۲۳ بهمن ماه و پس از نتایج قطعی تایید صلاحیت شدگان نامزدهای انتخاباتی راه اندازی شود.
رئیس دانشگاه یاسوج تأکید کرد: دانشگاه به عنوان نهاد مهم و مرجع علمی در موضعات مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش دارد و بهتر است که مراکز علمی محور همه برنامه های انتخاباتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای انتخابات باشد.

کرمی با اشاره به اینکه ۲ انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است، تاکید کرد: ورود داوطلبان به دانشگاه جامع استان می تواند زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در این صحنه سرنوشت ساز باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین