تاریخ انتشار:۲۰:۵۸ - ۲۸ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس شورای ائتلاف استان نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآیند انتخاب نامزدهای شورای ائتلاف در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: فرایند کارگروه انتخابات شورای ائتلاف از امروز ۲۸ دی کلید خورد.

وی گفت: نامزدهای همسو، مشروط به امضای میثاق‌‌نامه ابلاغی و شرکت در مصاحبه، مشمول فرایند رسیدن به نامزد نهایی شورای ائتلاف می‌شوند.

این مسوول ادامه داد: فرایند رسیدن به نامزد نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای زمان‌بندی مشخص کشوری و گام‌های ۴ گانه است؛ گام اول ۲۸ دی، گام دوم تا ۶ بهمن، گام سوم تا ۱۰ بهمن و گام چهارم حداکثر تا ۱۳ دی است.

وی گفت:ابتدا از سوی شورای ائتلاف، کارگروه ۹ نفره انتخابات هر شهرستان تشکیل شده که وظیفه آنان در گام اول پس از دعوت و امضای میثاق‌نامه اعلامی ائتلاف، مصاحبه از نامزدهای همسو و نمره‌دهی بر اساس شاخص‌های ۳۵ گانه در ۷ عنوان انجام و معدل‌گیری می‌شود.

این مسوول ادامه داد: داوطلبان بر اساس معدل تفاضلی نمرات اکتسابی به شورای ائتلاف استان معرفی می‌شوند و نمایندگان فعلی مشمول گام اول نمی‌شوند.

وی گفت: در گام دوم مجمع عمومی شهرستان‌ها با دعوت رئیس ائتلاف استان تشکیل می‌شود.

غفاری ادامه داد: در حوزه انتخابیه دارای جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر ۱۲۰ نفر و بالاتر از ۱۰۰ هزار ۱۵۰ نفر  از افراد انقلابی، صاحب‌نظر، شورای ائتلاف هر شهرستان، کمیته‌ها و کانون‌های شورای ائتلاف شکل می‌گیرد.

وی گفت: مجدداً از نامزدهایی که معدل بالاتری کسب کرده‌اند مورد مصاحبه و ارزیابی و رأی‌گیری مخفیانه قرار می‌گیرند و نمایندگان فعلی از فرایند گام دوم مستثنی نیستند.

این فعال سیاسی گفت: مصاحبه برای هر نامزد ۳۰ دقیقه که ۲۰ دقیقه آن تبیین برنامه‌های خود و ۱۰ دقیقه پرسش و پاسخ ولی برای نمایندگان فعلی زمان مصاحبه ۱۵ دقیقه بیشتر است و تمام جلسات مصاحبه ضبط و نگهداری خواهد شد.

وی افزود: این مصاحبه با هدف اطلاع رسانی به تمام نامزدهای همسو است.

رئیس شورای ائتلاف استان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی و شرح گام‌های بعدی متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نامزدها در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیر شورای ائتلاف استان؛ دکتر بهرام موحدزاده تماس حاصل کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین