تاریخ انتشار:۰۸:۰۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۲
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ؛
عصر دنا: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای جلب مشارکت حداکثری رسالت همگانی است که صاحبان تریبون همه باید تحقق آن را در اولویت خود قرار دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امیر رئوف در جمع فرماندهان پایگا‌های بسیج محلات شهرستان بویراحمد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادآور شد: اولویت همه صاحبان تربیون و رسانه باید موضوع انتخابات باشد و بسیجیان به عنوان پیشگامان عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی الگوی آحاد جامعه هستند.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد همچنین به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: این انتخابات مهمترین رویداد پیش روی ماست چرا که دشمن درتلاش است از طریق مختلف، حضور مردم را در تعیین سرنوشت خود کم رنگ جلوه دهد.
رئوف اضافه کرد: در این شرایط و درآستانه برگزاری انتخابات که دشمن درفکر نا امید کردن مردم به خصوص جوانان است، پایگا‌های مقاومت می‌توانند به مثابه یک رسانه و با تکیه برجهاد تبیین به رسالت خویش اهتمام ورزند و مردم را نسبت به حضور درانتخابات آگاه کنند.
وی با تاکید بر تعامل و همکاری دو سویه بسیحیان و صدا و سیما ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی قرارگاه فرهنگی بتوانیم، با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های موجود در کشور و استان درمقابل دشمنان، ره آورد‌های موفق و تاثیرگذاری داشته باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان به تلاش‌های دشمن برای وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها درجامعه اشاره کرد وافزود: دشمن در تلاش است درجامعه شبهه ایجاد کند، جوانان را ازمسیر انقلاب دورکند، دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را مورد دستخوش قراردهد و طوری وانمود کند که انتخابات فرمایشی است و مردم در سرنوشت خود دخالتی ندارند.
رئوف به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: تا قبل از انقلاب استان کهگیلویه وبویراحمد درمحرومیت به سرمی برد وخبری از امکانات رفاهی وآموزشی نبود وحتی از داشتن یک کیلومتر جاده ارتباطی محروم بود، ولی هم اکنون این استان دارای امکانات متعدد درحوز‌های راه، خدمات و آموزش است.
وی اضافه کرد: در دوره‌های مختلف انتخابات در استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد حضورحداکثری مردم درپای صندوق‌های رای بودیم و اکنون نیزلازم هست که با تعامل صدا و سیما و پایگا‌های بسیج که خود از نهاد‌های برگزار کننده درانتخابات هستند، دراین دوره نیز شاهد حضورحداکثری مردم در یک انتخابات سالم باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین تشکیل حلقه‌های صالحین، اقناع سازی مردم توسط گرو‌های مختلف پایگا‌های مقاومت و تبلیغات چهره به چهره برای دعوت مردم جهت شرکت درانتخابات را موثر دانست.
وی با بیان اینکه از چند ماه پیش، برنامه‌های مختلفی درحوزه رادیو و تلویزیون و بخش‌های مختلف خبری برای باشکوه برگزار شدن انتخابات در شبکه دنا تدارک دیده شده است اضافه کرد: ۳ شبکه تلویزیونی برای پخش تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در هر سه حوزه انتخابیه استان راه اندازی شده است که یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این شبکه‌ها، فراهم کردن بسترلازم برای داوطلبان انتخابات است تا آن‌ها بتوانند برنامه‌های خود را به صورت مستقیم به سمع و نظر مردم برسانند.
در این نشست احمدعلی احمدپور معاون خبرصدا و سیمای استان نیز با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ادراکی و شناختی دشمنان، گفت: مهمترین ابزار این جنگ رسانه است و لازم است آحاد امت اسلامی در کنار رسانه ملی تلاش معاندان و دشمنان برای تغییر ادراکات و تحریف واقعیت‌ها را خنثی کنند.
در این نشست تعدادی از فرماندهان پایگا‌های مقاومت با ارائه نظرات و پیشنهاد‌های خود برای هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات ۱۱ اسفند تبادل نظرکردند که تاکید بر ضرورت راه اندازی تریبون آزاد محلات، برپایی جلسات بصیرتی و روشنگرایانه، تبیین اهمیت انتخابات و آگاهی بخشی و امیدآفرینی از اهم این نظرات بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین