کد خبر: ۲۲۲۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۵۰ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: نشست نخبگان، ریش سفیدان، معتمدین، شورای اسلامی و دهیاری های شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با موضوع مشارکت در انتخابات با حضور مسئولان استانی برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،نشست نخبگان، ریش سفیدان، معتمدین، شورای اسلامی و دهیاری های شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با موضوع مشارکت در انتخابات در حضور مسئولان استانی برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۸۸۲ شعب اخذ رای سیار و ثابت در تمام روستا‌ها و شهر‌ها قرار دادیم، گفت: قبلاً تنها با شناسنامه می‌شد رای داد اما اکنون به ۵ طریق و حتی با کارت پایان خدمت و شماره ملی آرا ثبت می‌شود.
سید جواد هاشمی مهر تصریح کرد: هدف اصلی نشست با معتمدین و ریش سفیدان بالابردن سطح مشارکت مردم است. در انتخابات دشمنان سعی بر نشان دادن ناکارآمدی جمهوری اسلامی دارند و سعی در کمرنگ کردن حضور مردم دارند.
وی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های ریش سفیدان و معمتدان در برگزاری باشکوه انتخابات که دغدغه جدی رهبر است اسنفاده کنیم.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: انتخابات تأثیر مستقیم در جمهوری اسلامی دارد و باعث بالابردن مسئولیت و تقویت بنیان جمهوری اسلامی می‌شود که نیاز به حضور مردم دارد.
وی ادامه داد: مردم استان همیشه حضور باشکوه داشتند و این نشان دهنده‌ی علاقه‌مندی آن‌ها به آرمان‌ها و ارزش‌های ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی استاندار گفت: انتخابات امسال از حساسیت ویژه‌ای برخور دار است زیرا در منطقه اتفاقاتی افتاده که مسئولیت ما را چندین برابر می‌کند.
هاشمی مهر یادآور شد: از ریش سفیدان و بزرگان طوایف می‌خواهیم با همکاری هم تعارضات را کم کنیم. وظیفه دینی و ملی ما شرکت در انتخابات است و در سرنوشت خود سهیم باشیم.
وی اضافه کرد: نباید به مسائل غیراخلاقی اهمیت بدیم زیرا باعث اختلاف و دودستگی می‌شود و باعث از بین بردن شیرینی انتخابات می‌شود.

هاشمی مهر با اشاره به توجیه مردم با رفتار‌های معقولانه گفت: نباید یکدیگر را تخریب کنیم اگر خدایی نکرده در کوچکترین روستا مشکلی پیش بیاد رسانه‌های معاند آن را به نظام جمهوری اسلامی ربط می‌دهند.
معاون سیاسی_اجتماعی استانداری خطاب به ریش سفیدان و معتمدین بیان کرد: نباید از خطوط قرمز نظام عبور نکنیم کاندید‌ها از شما مطالبه می‌کنند آن‌ها را نصحیت کنید از آن‌ها بخواهید برنامه‌ها و عملکردشان را به مردم بگویند و در خصوص مسائل مختلف اجتماعی سیاسی اقتصادی چه برنامه‌های دارند.
وی ادامه داد: به برنامه‌های انتخابات رای بدهید به شعار‌های دهن پُرکُن رای ندهید باید واقعیت‌ها را دید.
هاشمی مهر در پایان گفت: آنچه وظیفه ما بود در انتخابات انجام دادیم معصوم و بدون اشتباه و خطا نیستیم اما تمام برنامه‌ها و شرایط را برای انتخابات در نظر گرفتیم.
ملتی که نسبت به اوضاع کشورش خنثی باشد محکوم به شکست است

در پایان این نشست نیز نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکس نسبت به کشورش احساس مسئولیت نکند و خنثی رفتار کند دیگران برای او تصمیم می‌گیرد اگر ملت‌ها اراده بر جامعه‌ی حاکم نکنند تبعات بسیار منفی دارد.
آیت الله حسینی تصریح کرد: در دوران طاغوت علت ظلم حاکمان بی‌تفاوتی مردم بود و طاغوت نیز به دنبال همین است که مردم درست انتخاب نکنند.
وی ادامه داد: استکبار به دنبال این بود که مردم سبک مغز بار بیایند. و هر حاکمی را بپذیرند اما اسلام اینطور نمی‌خواهد و جامعه را به سمت عقلانیت سوق می‌دهد‌اندیشه ورزی و عقلانیت را خدا می‌خواهد و جمهوری اسلامی نیز در این راستا حرکت می‌کند که مردم در تمام امور کشور تصمیم گیر باشند.

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: کشور‌های که سخن از دموکراسی می‌زنند یک انتخابات درست ندارند تنها با پافشاری آنکه خود می‌خواهند را به مسئولیت می‌گمارند.
وی ادامه داد: رضاخان پهلوی با کودتا و حمایت آمریکا و انگلیس روی کار آمد به میرزا کوچک خان جنگلی نیز گفتند ما تو را به حکومت می‌رسانیم اما باید به دستور ما کار بکنی اما او قبول نکرد و رضاخان که خبیث‌ترین نسبت به دین و ناموس کشور بود به حکومت رساندند و بعد خود همان‌ها او را از کشور بیرون انداختند این نهایت ذلت برای مردم یک کشور است.
نماینده ولی فقیه ادامه داد: ایران هرگز به قدرتی که جمهوری اسلامی دست یافت تاکنون نرسیده بود و با اقتدار مقابل با کشور‌های استعمار و اسکتبار‌ایستاد.
آیت الله حسینی اظهار داشت: سناتور آمریکایی می‌گوید زمانی ایرانی‌ها از ما می‌ترسیدند اما امروز ما از ایران می‌ترسیم و باید هم بترسند زیرا ایران باشکوه‌تر از قبل مقابل دشمنانش‌ایستاده است
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی میراث خون هزاران شهید، انبیاء و خرمند است پس نمی‌توانیم نسبت به دشمن بیخیال باشیم. باید در صنحه باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به معتمدین و ریش سفیدان گفت: مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنید اگر بیکاری و گرانی هست نتیجه انتخابات ماست ما باید با انتخابمان سعی در بهتر شدن اوضاع کنیم.
آیت الله حسینی در پایان گفت: باید جوانان، نمایندگان و حتی کاندید‌ها را پند و اندرز بدهیم نباید تخریب کنیم و احساساتی برخورد نکنیم سعی در انتخاب کاندید اصلح داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست گفت: متنفذین و بزرگان این محفل همواره پیشران و راهبر حماسه‌های اجتماعی و فرهنگی و انقلابی بوده‌اند و در ادوار مختلف تاریخ حماسه ساز بوده‌اند.
شهرام مهدوی مطلق اظهار کرد: همه سازوکار‌ها و اساس حکمرانی در منشور انقلاب اسلامی برای حضور است و این حضور‌ها است که ظهور را رقم می‌زند.
مهدوی مطلق اظهار کرد: نگاه ما به حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی یک نگاه دینی است، حضوری که ظهورساز است، مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود این نوید را دادند که ما به قله نزدیک شده‌ایم.
وی گفت: طی این مسیر کوتاه تا قله نیازمند حضور است، سخنان مقام معظم رهبری حکمت دارد، حضرت آقا هر بار گفتمانی را به عنوان پیشران جامعه مطرح می‌کند.
مهدوی مطلق بیان کرد: نهاد‌هایی که بخاطر آن‌ها دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم، که در گردنه‌های حساس نظام نقش آفرینی می‌کنند، اهمیت زیادی دارند.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: معظم له تأکید دارند که هر کسی هر تریبونی در اختیار دارد برای حضور مردم دعوت کند، این برای رسیدن به قله است، ان شالله همه ما در این مسیر قدم برداریم.
مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: از مجموعه ریش سفیدان و متنفذین تشکر می‌کنم، که همگی به گردن ما حق پدری دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بویر احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اخه بنده خدا اینا را کی قبول داره الکی نماینده برا مردم تعیین کرده اید جمع کنید بابا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
ریش سفید ومعتمدی که کورش دلشاد بو ایخم وته نبوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
کورش دلشاد اگر راس ایگی چراتا مدرسه زر دستیته سروسامون ایدی
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
ریش سفیدان کودک ده ساله ای خودکشی کرده به فکر چاره باشند!وای بر ما فردای قیامت چطور جواب این ادمها باید داد -وای بر منفعت طلبان بی احساس
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
آقای روایی معاون فرماندار بویراحمد که در انتخابات با همتی بودی ولی چون حامی روشنفکر بودی به معاونت رسیدی :
چرا در حوزه دنا فقط طرفداران روشنفکر را بعنوان معتمد دعوت کرده ای و اینها را مردم اصلا قبول ندارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین