کد خبر: ۲۲۲۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۲۶ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: سردار عوض شهابی فر، از همرزمان سردار دل‌ها شهید سلیمانی، در روستای جوزار از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد متولد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سردار شهابی فر در سال ۱۳۶۰ بعد از اخذ مدرک دیپلم با توجه به عشق و علاقه‌ای که داشت وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

سردار عوض شهابی فر در هشت سال دفاع مقدس فرماندهی یکی از سه گردان اصلی تشکیل دهنده تیپ ۴۸ فتح را بر عهده داشت و در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ والفجر ۸، بدر، خیبر و سلسله عملیات‌هایی هور که به نام قدس در حال انجام بود شرکت داشت.

این فرمانده دلاور بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سپاه فتح و قرارگاه شهید کاظمی در کرمانشاه را برعهده داشت.

او در سال ۱۳۹۱ به پیشنهاد حاج قاسم سلیمانی و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه برای دفاع از حرم عازم سوریه می‌شود.

سردار شهابی فر که خاطرات زیادی از حاج قاسم سلیمانی دارد امروز در نشستی با اصحاب رسانه از دلاور مردی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت.

فرمانده هم استانی جبهه مقاومت از سردار سلیمانی به عنوان فرمانده‌ای دلیر با تصمیمات بدون خطا، مقتدر و مهربان یاد می‌کند و می‌گوید: راز محبوبیت حاج قاسم خداترس بودن، کار برای خدا کردن و ولایت مداری اوست.
شهابی فر می‌گوید: حاج قاسم یک روز به من گفت، اگر شما شهید شوی باید به کهگیلویه و بویراحمد بروم و از زحماتت تشکر کنم، اما می‌دانم که شما در استان محبوبیت خاصی دارید لذا نمی‌خواهم شما را از دست بدهم.

وی حضور مستشاران ایرانی در کشور‌های عراق و سوریه را به دعوت دولت‌های آن‌ها عنوان می‌کند و می‌گوید، داعش و جبهه النصره تا ۳۰ کیلومتری کشورمان آمده بود و حتی با آن‌ها درگیر شدیم.

او می‌افزاید: هدف از ایجاد جنگ‌های داخلی در کشور‌های عراق و سوریه، ایران است، لذا دشمن می‌خواهد ضربه‌ای به ایران بزند و حکومت اسلامی را ساقط کرده و دولتی که در دست نشانده آمریکا باشد بر سر کار بیاورد.

سردار شهابی فر در پایان ادامه می‌دهد، اگر امروز غزه توانسته است زیر شدید‌ترین حملیات رژیم کود کش صهونیستی مقاومت کند، همه به برکت خدماتی است که حاج قاسم به گروه‌های مقاومت کرده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کبگیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
قدردان زحمات شما بزرگواران وخاک خورده های جبهه وجنگ هستیم، خداوند اجر وپاداش شهدا را به شما انسان خاکی عطا کنه
قطعاً همینطوره حاجی شما عزیز دل ماهستید ومطمئناً تنها شهادت برازنده شماست
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
درود بر سردار شهابی فر
قلات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
درود سردار مهربان.
دوستت داریم
حسین ظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
الحق که سردارآدم شجاعی هستندیادم نمیره تیپ ۵۷ابولفضل خرم آبادسال ۸۱چندوقتی اونجابودیم ایشون جانشین فرماندهی بودن خیلی باپرسنل وظیفه بامهربانی رفتارمی کردند.افتخارمیکنم که همسایه ماهستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین