تاریخ انتشار:۱۲:۲۱ - ۱۷ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در قالب میزهای خدمت مناطق روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نیز همگام با سایر دستگاههای تابعه وزارت تعاون با برپایی میز خدمت‌ در این روستا پاسخگوی مطالبات مردم شد.

سعید کرمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد امکان عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را یک نعمت دانست و اظهار کرد: کلیه افراد فاقد بیمه اجتماعی که مرتبط با جامعه هدف صندوق هستند می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه در این صندوق از یک مستمری و انتقال سوابق بیمه‌ای و کمک دو برابری دولت بهره‌مند شوند.

کرمی در ادامه ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم منطقه آب شیرین به تبیین خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت و مردم را جهت بیمه گذاری به این صندوق دعوت کرد.
بنابراین گزارش، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در راستای منویات مقام معظم رهبری در اهميّت مقوله جمعيّت در اقتدار ملّي؛ و با توجه به پويندگي، بالندگي و جواني جمعيّت كنوني كشور، ضمن دیدار با خانواده چهار قلوهای این منطقه، در جهت کمک به جوانی جمعیت از مادر چهار قلو های گچسارانی تجلیل کرد.
در این آئین که با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان گچساران و سایر مديران استانی و شهرستانی برگزار شد با اهدای احکام بازنشستگی به تعداری از بیمه گذاران این صندوق تجليل کردند.

برچسب ها: سعید کرمی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین