کد خبر: ۲۲۱۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۵۷ - ۱۴ دی ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، تاجگردون در یادداشت خود خطاب به مردم نوشت: 
به نام خدا
دوستان عزیز
مردم شریف گچساران و باشت بالاخص جوانان عزیز

انتخابات پیش رو نقطه اتصال و مشارکت مردم برای خدمت بهتر و ایجاد همدلی است. تایید صلاحیت توسط هیات محترم نظارت شورای نگهبان اولین گام برای آغاز یک کار بزرگ است و رعایت قانون، شئونات دینی و اخلاقی در مسیر پیش رو لازم و ضروری است.

این روز‌ها ملت شریف ایران در سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مواجهه با جنایت خونبار دیگری شدند که موجب گردید ده‌ها مظلوم بیگناه به شهادت رسیده و ایران اسلامی را یکپارچه عزادار کند.

اگر چه لازم است از مردم شریف گچساران و باشت تشکر کرده که همچون همیشه نشان دادند در پاسداری از آرمان‌های انقلاب زبانزد هستند و حرمت این عزا را طی این دو روز نگه داشتند ولی شاید باشند کسانی نا آگاه و بعضا شاید دوست نما، که حرمت خون به زمین ریخته این عزیزان را نگه نداشته و خوشحالی تایید صلاحیت کاندیدای مطلوب خود را ارجح بر حرمت این عزا دانسته و صحنه عزا را به شادی تبدیل کنند.

به علاقمندان خود و دیگر علاقمندان به دیگر داوطلبین عزیز توصیه دارم حرمت نگهداشته و اقدامی که دور از شان انسانیت است انجام نداده و یقینا آنانی که دست به چنین اقدامی زنند دوست خواه داوطلبین محترم نیستند.

غلام رضا تاج گردون

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فتح اله اکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
انتخاب نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی علام رصا تاجگردون راتبریک میگوییم ما ایل بزرگ بهمیی از محامیان پروپا قرص ایشان که نماینده اای پرتلاش توانا پاک وصادق هستیم
عزیزی حاجتی
|
Finland
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
بنده بویراحمد ی طایفه حاجتی هستم چون تاجگردون خواهرزاده ما حاجتی هاست ومردعمل وشایسته است وظیفه خود می‌دانیم درروزانتخاباتات ازبوبراحمد به گچساران برویم باتمام وجود ازش حمایت کنیم ..که دیگر تاریخ گچساران نماینده ای درخور وشایسته گی تاجگردون به خود نمی بیند...یاعلی
بهرام خسروانی.
|
Germany
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
درود بر ایل بزرگ و عزتمند ، درود بر گچساران قهرمان و خجسته باد بازگشت غرورافرین رادمردی صبور و استوار به عظمت دنا مردی از نژاد غیرت و از تبار خدمت .
گذر زمان ثابت کرد مردان بزرگ در پیچ و خم تاریخ فراموش نخواهند شد انان که همواره دل در گرو عزت و سربلندی ایران و ایرانی داشته و مردم عزیز ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور تاجگردونها هستند.
غلامرضا تاجگردون شخصیتی ملی و تاثیر گذار ، نظریه پردازی کار بلد بوده و در این برحه حساس از تاریخ ، ایشان در مبحث امار و بودجه و برنامه های تورم لجام گسیخته تاریخی ، با ایجاد پیوند و تعامل با دولت ، بعنوان ناجیان ملت در مجلس اینده خواهند بود.
ضمن همدردی با خانواده شهدای مظلوم کرمان واعلام انزجار از عوامل این عمل شنیع ، یکبار دیگر به یاری حق و همت جوانان ان مرز و بوم ،غریو الله اکبر پیروزی بزودی در اسمان دیار سلحشوران گچساران در ۹ اسفند با انتخاب قاطع و غرورافرین دکتر تاجگردون صدای رسای حق طلبی این خطه محروم اما قهرمان پرور،،طنین انداز گردیده ، شاهد رونق و اقتدار منطقه خواهیم بود.انشاالله.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین