تاریخ انتشار:۱۵:۲۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پلمب ۴ مرکز اخلالگر در امور پزشکی در شهرستان باشت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمود شهامت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برخورد این معاونت با متخلفین نظام سلامت گفت: با وصول گزارشات مردمی مبنی بر دخالت‌ افراد فاقد صلاحیت حرفه ای در امورات پزشکی حوزه زیبایی، لیزر و بوتاکس در شهرستان باشت و گسترش این چنین مراکزی در آن شهرستان، با هماهنگی به عمل آمده با معاون محترم دادستان استان، همکاری ویژه دادستان مرکز شهرستان، مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان، مجموعه مدیریت نظارت بر درمان این معاونت و شبکه بهداشت شهرستان طی عملیاتی ۴ مرکز غیرمجاز پلمب و افراد متخلف تشکیل پرونده و جهت برخورد قانونی به مراکز قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای سلامت جامعه از مهمترین رسالت‌های نظام سلامت است، اظهارکرد: مجموعه نظارت بر درمان دانشگاه در برخورد با اخلالگران و گردانندگان چنین مراکزی بدون اغماض با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهد داد.

گفتنی است که طی سه روز اخیر ۷ مرکز اخلالگر در امور پزشکی پوست، مو و زیبایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین