تاریخ انتشار:۱۳:۲۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرماندار بویراحمد با احصاء برخی از مشکلات اساسی مردم، مراجعه کننده، دوشنبه ۱۱دی ماه را برای پیگیری این مشکلات با حضور سرزده در ادارات خدمات رسان مربوطه، اختصاص داد.

در بازدید های امروز ،فرماندار بویراحمد به همراه معاون عمرانی خود با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد، مسائل مربوط به وام های مسکن روستایی، تسهیلات خسارت های ناشی از حوادث ، مسائل مربوط به کمیسیون تغییر کاربری ها ، تسریع در جواب استعلامات و صدور پروانه روستایی و ...را مورد رسیدگی قرار داد، از آنجا که همواره در بنیاد مسکن شهرستان ،ازدحام جمعیت بود ،این بار با توجه به تدابیر انجام شده ،امور کاری مردم به صورت بهتری در حال پیگیری بود .

فرماندار بعد از آن ار اداره راهداری شهرستان و تجهیزات این اداره بازدید و با مدیرکل و مدیر شهرستان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جلسه مشترکی را تشکیل دادند و ضمن تشکر از پرسنل این اداره کل و اداره شهرستان پروژه های راه روستایی و روکش جاده ها و موضع تعمیر و راه اندازی تجهیزات راهداری شهرستان را خواستار شد .

مهدوی مطلق ،نداشتن اختیار عمل در اداره شهرستان را یکی از مشکلات اساسی این اداره در گذشته عنوان کرد و‌گفت خوشبختانه در مدیریت جدید این شرایط در حال بهبود هست و سایر مسائل مربوطه نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

بعد از آن فرماندار با حضور در شرکت گاز شهرستان بویراحمد نیز ضمن بازدید از بخشهای مختلف ،مشکلات مردمی در این خصوص را نیز به همراه مدیران و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین