تاریخ انتشار:۰۸:۴۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
تشریح برنامه های هفته مقاومت در استان ؛
عصر دنا: معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ برنامه در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی و هفته مقاومت در استان برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ سعید برومندزاده در نشست خبری هفته مقاومت با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته مقاومت گفت: با اینکه چهار سال از شهادت شهید سلیمانی به دست پلیدترین رئیس جمهور آمریکا می‌گذرد شاهد نفوذ و یاد و خاطره این شهید والامقام در ابعاد مختلف در دنیا که نماد پیروزی و استقامت است هستیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ویژگی‌های شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایمان به خدا ، زندگی هدفمند همراه با خضوع و خشوع ، توکل به خدا ، یاری کردن انسان‌ها و مؤمنین، اخلاص ، ساده زیستی ، ولایت‌مداری ، استکبار‌ ستیزی ، دفاع از مظلوم، فرا جناحی بودن و محبوبیت جهانی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.
وی به برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی و هفته مقاومت با شعار شهید القدس اشاره و عنوان کرد: ۵۰۰ برنامه در مرکز استان، شهرستان‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که برخی از برنامه‌ها مانند تبلیغات محیطی ، اردوی زیارتی مرقد شهید سلیمانی و اعزام ۸۰ نفر از فرهنگیان و اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی قبل از دهه مقاومت انجام گرفته است.
سرهنگ سعید برومندزاده اضافه کرد: نشست‌های روشنگری با موضوع محور مقاومت برای اقشار مختلف، انجام خدمات عام‌المنفعه و اعزام گروه‌ها به مناطق کمتر برخوردار ، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی در بستر فضای مجازی، تولید محتوای دیجیتال و نشر در فضای مجازی و اجرای پویش دختران سلیمانی از برنامه‌هایی است که در هفته مقاومت تهیه و تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه در میان برنامه‌های هفته مقاومت جشن میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود، گفت: غبار روبی گلزار شهدا به نیابت از مزار شهید سلیمانی، هماهنگی برای حضور یکی از فرماندهان جبهه مقاومت قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اجتماع دختران حاج قاسم در یکی از شهرستان‌ها، اعزام راویان شهید سلیمانی به مدارس ، همایش عمو قاسم در پایگاه‌های مقاومت، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، اردو‌های جهادی و محرومیت‌زدایی، برگزاری مسابقات ورزشی و اهداء جهیزیه به زوج‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در هر شهرستان یک برنامه محوری برگزار می‌کنیم گفت: مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود که از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین