تاریخ انتشار:۰۸:۳۸ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: طی احکامی از سوی مدیر کل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس، دبیر و اعضای هیأت بازرسی انتخابات کهگیلویه منصوب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، طی آیینی با حضور مدیرکل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری و رئیس هیئت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار کهگیلویه، دفتر هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کهگیلویه شروع به کار کرد.

در حاشیه این مراسم علی‌اصغر قلی‌پور، به اهمیت برگزاری انتخابات بر اساس فرامین و منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم با کمال امنیت‌ و مطابق با مر قانون تلاش شود. 

مدیر کل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تعامل با سایر عوامل اجرایی انتخابات هیئت‌های اجرایی و نظارت را یکی از رسالت هیئت‌ عنوان کرد‌. 

وی از اطمینان به مردم و آمادگی هیئت بازرسی شهرستان‌ها برای کنترل و بازرسی جریان انتخابات و دریافت گزارشات موثق از تخلفات احتمالی را به عنوان وظایف هیئت های بازرسی انتخابات در سطح شهرستان ها نام برد. 

سید حمزه محقق‌زاده در این مراسم به تعامل همکاری مطلوب عوامل اجرایی انتخابات در سطح شهرستان با دیگر ظرفیت و پتانسیل عوامل مرتبط اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی هایی جهت برگزاری انتخاباتی سالم و فراهم نمودن بستری مناسب برای مشارکت حداکثری مردم صورت گرفته است.

فرماندار کهگیلویه، نقش هیئت های بازرسی در روند اجرایی انتخابات بر مبنای قانون را بی بدیل و حائز اهمیت عنوان کرد.
 
در پایان سید عبدالخالق آرامش دوست «رئیس کمیته امداد کهگیلویه» رئیس هیئت بازرسی انتخابات و عبدالکریم عبودی «رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه» دبیر هیئت بازرسی انتخابات، سید مکی نوروزی عضو هیئت بازرسی انتخابات، مهران کشاورز مسئول دبیرخانه بازرسی انتخابات، شرمت اله دار بام و صفا حبیبی به عنوان کارشناس دبیرخانه انتخابات شهرستان کهگیلویه منصوب شدند. 

دفتر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان مستقر و آماده دریافت گزارشات مردمی می‌باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین