کد خبر: ۲۲۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۴۹ - ۰۹ دی ۱۴۰۲
یادداشت
عصر دنا: رتبه اخر استان در توسعه اینترنت ثابت پرسرعت که با قیمت ارزان‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و رشد لاک پشتی استقرار سرویس FTTH در شهر دهدشت و سایر شهرها و بخش های کهگیلویه در مقایسه با شهرهای بزرگ فاصله هزینه کرد یک کاربر منطقه محروم با یک کلان شهر در یک فضای ناعادلانه بسیار زیاد می‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا/ سید رضا خاضع کارشناس فناوری/افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه توسط اپراتورها با هماهنگی دولت با توجه به سبد مصرفی کاربران و فرصت‌ها و زیرساخت‌های نابرابر مناطق محروم کشور در مقایسه با مناطق توسعه یافته و کلان شهرها فشارهای اقتصادی شدیدی را برای مردم منطقه به همراه خواهد داشت.

عدم دسترسی به سینماها، فروشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و مراکز مهم در مناطق محروم سبد مصرفی کاربران اینترنت مناطقی همچون کهگیلویه را با توجه به افزایش تقاضا برای بهره‌مندی برخط از این خدمات افزایش می‌دهد و در مقایسه با شهرهای بزرگ که از تمامی امکانات برخوردار می‌باشند با یک فاصله بسیار زیاد قرار داده است.

همچنین رتبه اخر استان در توسعه اینترنت ثابت پرسرعت که با قیمت ارزان‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و رشد لاک پشتی استقرار سرویس FTTH در شهر دهدشت و سایر شهرها و بخش های کهگیلویه بزرگ کاربران را وادار به استفاده از اینترنت همراه با قیمت گزاف نموده که در مقایسه با شهرهای بزرگ فاصله هزینه کرد یک کاربر منطقه محروم با یک کلان شهر در یک فضای ناعادلانه بسیار زیاد می باشد.

بنابراین می‌طلبد نمایندگان محترم استان با پایان سفر به حوزه انتخابیه با طرح فوری مساله با همراهی نمایندگان سایر مناطق محروم 2 پیشنهاد و طرح مشخص را دنبال نمایند:

1- کاهش تعرفه دیتا در مناطق محروم برای عموم مردم به میزان فاصله قابل توجه از کلان شهرها

2-افزایش بسته حمایتی دیتا از 2 گیگ به 10 گیگ برای عموم مردم در مناطق محروم

3-ضرورت پیگیری تسریع در توسعه طرح فیبر منازل در شهرهای کهگیلویه بزرگ و اتمام 60 روزه آن

انتهای خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
تو هم استفادتو و نماینده کردی حالا در مورد بسته اینترنتی گپ گپو ایزنی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین