کد خبر: ۲۲۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۳۸ - ۰۸ دی ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا؟ بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ۹ دی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الّله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ
سالروز سترگ حماسه‌ی ۹ دی را به آستان ملتِ بشکوه و بصیر ایران زمین تهنیت می‌گوییم و خجسته
روز بصیرت، زمان‌شناسی و تجدید میثاق مردمِ متعهد و فهیمِ میهن اسلامی با ولایت و روز یأس بدخواهان در به ثمر نشستنِ نیاتِ پلید و خبیث‌شان، بر یکایک ملت سرافراز ایران زمین تهنیت باد.
خالقِ این حماسه جاویدان و دشمن‌شکن، ملتی است مقاوم که با الهام از امدادهای الهی و با تأسِّی از پیرِ و مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای، پیچیده‌ترین فتنه تاریخ را در این سرزمین، خاموش و ابتر کرده است.
بشکوه ملتی که خودجوش و شورآفرین با خلقِ حماسه‌ای نوین و عاشورایی بر جبینِ خناسانِ دجّال‌فعل، سیلیی معنادار نواخته و غیرت، حمیت و استقلال و استکبارستیزی خود را به ظهور و بروز رسانده و فریاد برآورده که؛
چراغی را که ایزد برفروزد
هر آنکس پُف کند، ریشه‌اش بسوزد
نستوه ملتی که تا پیش آز آن، از گردنه‌های صعب و سختی عبور کرده و با آرمان‌خواهی‌اش تحت زعامت مدبرانه خضرِ زمانه‌اش امام خامنه‌ای، اعجازی بی‌بدیل، خلق کرده است. به یمن الطاف الهی و با شور و شیدایی و آرمان‌خواهی، نطفه فتنه را خشکانده و دسیسه‌های سلسله شیاطین را در جای‌جای کشور سربلندمان، ساقط و امحاء کرده است.
روزی که مردم غیورمان، شعارهای انحرافی عده‌ای قلیل را در هتکِ شعائر و مقدسات دینی برنتابیده و بسان دریای خروشان، جوشیدند و خروشیدند و از مواضع امام، شهیدان و رهبر حکیم‌مان چون صخره‌های کوه دفاع کرده و نقشه‌های اجانب را نقش بر آب کرده‌اند.
جان کلام این‌که ۹ دی ماه، در سپهر سیاسی این آب و خاک، گوهرین سندی است بر حقانیت و ولایت‌مداری ایران و ایرانی و تأکیدی است اکید که اگر خصم نابخرد در برابر آیین و دین ما بایستد، با تمام عِدَّه و عُدَّه در مقابل دنیای پلیدشان خواهیم ایستاد.
شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان با تبجیل و تکریم این روز بشکوه و ابرازِ همدردی با مصائب مردم غزه، مردم درایتمند و انقلابی را برای خلق حماسه‌ای دیگر در سالروز ۹ دی برای دفاع از کیان و باورهای فرهنگی فرا می‌خواند تا عزت و اقتدار خویش را یک بار دیگر فریاد زنند و ندا در دهند که؛
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما، عدم ماست

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رخیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
شورای ایتلاف انقلاب به منزله طبل غازی میان تهی است که فقط صداش از دور خوش .هرکس یک جلسه رفته پشیمان شده و رفته...اگه مال استان خوب بود هدایت خواه ولش نمی کرده..زیاد به این نام دل خوش نباشید.بچسبید به مشکلات اقتصادی مردم که دارند نابود می شوند.خواهشا انقلاب را نابود نکنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین