تاریخ انتشار:۲۳:۰۲ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: در هشت ماهه امسال۱۵۶ نفر براثر حوادث رانندگی در محورهای استان جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حمیدرضا پیمانجو در کمیسیون ایمنی راه‌ها به آمار حوادث و تلفات رانندگی در ۸ ماهه امسال اشاره و اظهار کرد: طی این ایام ۱۵۶ نفر در جاده‌های استان جان خود را ار دست دادند که فوتی‌های سال گذشته همین میزان بودند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ۷۳ درصد فوتی‌ها مرد و ۲۷ درصد زن هستند، افزود: ۱۱۴ نفر از فوتی‌ها مرد و ۴۲ نفر زن هستند.

وی با اشاره به حادثه‌خیز بودن محور یاسوج_ اصفهان گفت: ۴۷ درصد متوفیان مربوط به شهرستان بویراحمد، ۱۸ درصد گچساران، ۱۴ درصد کهگیلویه و ۱۶ درصد در دنا بودند.

این مسوول با اشاره به کاهش فوتی‌های حوادث رانندگی در فروردین ماه امسال افزود: بیشترین کاهش حوادث رانندگی مربوط به فروردین ماه با ۵۰ درصد و بیشترین افزایش مربوط به تیرماه با ۸۴ درصد بوده، ضمن اینکه بیشترین تلفات مربوط به شهریورماه با ۲۹ نفر مورد بوده است.

پیمانجو خاطرنشان کرد: ۸۱ درصد تلفات و حوادث رانندگی مربوط به خودروهای سواری است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین