تاریخ انتشار:۱۷:۴۱ - ۰۵ دی ۱۴۰۲
۹ دی روز بصیریت و میثاق امت با ولایت؛
عصر دنا: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی ، شنبه نهم دی ساعت ۱۰ صبح در مصلی یاسوج برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام سید جواد خاضع در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ۹ دی با بیان اینکه در سالروز روز بصیریت و میثاق امت با ولایت قرار داریم، افزود: یوم اله ۹ دی ظرفیت بسیار مهمی برای تبیین فتنه‌های آینده است، زیرا دشمن از فتنه‌ها دست بر نمی‌دارد.
وی یکی از این فتنه‌ها را مسئله غزه و اغتشاشات سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: حفظ روحیه انقلابی و بصیریت افزایی از مهمترین اهداف ۹ دی است.
خاضع شعار محوری ۹ دی امسال را بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی عنوان کرد و گفت: سخنران مراسم ۹ دی امسال در یاسوج حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی است.
صمد برسیاه جانشین بسیج دانشجویی استان هم با بیان اینکه این سازمان برنامه‌های مختلفی برای تبیین ۹ دی دارد، افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی، تریبون آزاد، اردو‌های پیام آور و دیدار با خانواده شهید فتنه از جمله این برنامه‌ها است.
مهدوی فرماندار بویراحمد هم گفت: اتفاقات سال ۸۸ یک کودتا بود که دشمن در تلاش بود همزمان با کشور‌های گرجستان و اوکراین، در ایران هم این کار را انجام دهد.
دبیقی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان هم گفت: مسئله ۹ دی در مدارس به صورت تبیینی برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانش آموزشی هم گفت: در بحث تولید محتوای رسانه ایی ۹ دی کار قوی انجام نشده است.
گلستانی افزود: حماسه ۹ دی یک اتفاق معمولی نبود و نیاز است که در این مورد برنامه‌هایی به صورت خوب و اثرگذار تولید شود.

برچسب ها: جواد خاضع ، 9 دی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین