کد خبر: ۲۲۰۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۲۰ - ۰۵ دی ۱۴۰۲
یادداشتی در واکنش به خبر عصر دنا؛
عصر دنا: یعنی این نخبه ملی کاندیدای پوششی کسی شود که عاریتی بعضی از افراد پوسیده فکری هستند و جایگاهی نه در بین جریان انقلابی دارند و نه در بین مردم؟؟؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی عباسی از شاگردان و هواداران دکتر شیرعلی خرامین در واکنش به خبر کاندیدای پوششی انتخابات بویراحمد/ روزهای شک و شبهه برای زارعی، مقدم و خرامین /چه کسی روز آخر کنار می رود؟  یادداشتی برای عصر دنا ارسال کرده است:

به نام خدا
مدیریت محترم سایت عصر دنا
مقاله کاندیداهای پوششی بویراحمد آن سایت را مطالعه و نکات زیر در ذهن بنده متبادر گردید.

خواهشمند است دستور فرمایید حسب قانون مطبوعات نسبت به درج این جوابیه اقدام لازم مبذول گردد.

در اینکه مقاله و جهت سایت جنابعالی گرایش تند به سمت یک کاندیدای خاص دارد شکی نیست. به عبارتی به جای تحلیل نوعی خودشرینی برای کاندید مورد نظر شما بوده است.

وقتی مقاله را ویژه در مورد استاد عزیزم جناب اقای خرامین خواندم یاد داستان فیلم و مورچه پروین اعتصامی افتادم:

فیل گفت این راه مشکل واگذار

کار خود میکن، ترا با ما چکار
همعنان من شدن، کار تو نیست

توشهٔ این راه در بار تو نیست

در خیال آنکه کاری میکنی

خویش را گرد و غباری میکنی

ضعف خود گر سنجی و نیروی من

نگروی تا پای داری سوی من

نوشته اید کاندید پوششی، آیا نویسنده مقاله خودش از نوشتن این متن خنده اش نگرفت و از قیاسش خنده آمد خلق را.

تنها فرد دارای مدرک معتبر دکترای تخصصی انگلستان کل استان، دارای هفت جلد کتاب، چاپ بیش از صدها مقاله انگلیسی، تسلط بر سه زبان زنده دنیا، دارای مسئولیت بین المللی، سابقه مسئولیت ملی، مدیر نمونه کشوری پوششی فردی با مدرک فوق لیسانس به ظاهر (بدون ارائه سند) از دانشگاه آزاد یاسوج، بدون یک خط کتاب، بدون یک خط مقاله، باشد؟

نویسنده محترم شما را به وجدانتان قسم آیا حتی تناسب استاد و شاگردی بین او دو نفر می بینید که چنین قلم زدید؟

فرموده اید تناسب اصول گرایی با هم دارند، مگر کاندیدای شما اصول گراست؟؟؟!!!!!

اگر قرار بود دکتر خرامین به این لقب ناهمگون شما یعنی پوششی تن دهد چرا کاندیدای شما را به مناظره دعوت نمودند و ایشان سربازدند که در تویت رییس بسیج دانشگاه یاسوج ذکر شده است؟؟؟

فرمودید دکتر خرامین از پذیرش مسئولیتها سرباز زدند، پس اگر قرار بر معامله بود چرا حاضر به این لکه ننگ پوششی شود؟ همان پیشنهاد مسئولیت را می پذیرفتند.

فرمودید دکتر خرامین به امید ۱۴۰۶ این لکه ننگ را قرار است بپذیرد، اگر قرار بر پذیرش ننگ باشد چرا با آقای روشنفکر برای دور بعد معامله نکند؟؟؟؟

بیاید با کسانی معامله کند که تصمیم جریان انقلابی را وتو میکنند و کسی که سالهای سال برای این جریان زحمت کشید و هزینه ها داد (جناب دکتر خلقی پور) رحم نکردند و ایشان را فدای تصمیم خوخواهانه خود نمودند؟؟؟

یعنی این نخبه ملی کاندیدای پوششی کسی شود که عاریتی بعضی از افراد پوسیده فکری هستند و جایگاهی نه در بین جریان انقلابی دارند و نه در بین مردم؟؟؟


در پایان به کاندیدای محترم توصیه می کنم دست از توهم خود بزرگ بینی بردارد. مردم جواب شما را یازده اسفند خواهند داد،وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ

علی عباسی دانشجوی دکترای تخصصی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سلمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
سلام ، میشه آقای خرامین رو بیشتر معرفی بفرمایید، باور کنین اولین بار هست اسم ایشونو میشنوم ، الان اینجا گفته که ایشون کاندیدای پوششی روشنفکر نیستن یا منتظریان ؟؟ اگر واقعا چنین است که گفتین چرا تا الان خودشو نشون نداده بود که مردم شناختی ازشون داشته باشن ، اینکه به سه زبان دنیا مسلط باشه که نشد حرف، اگر که میل به اصولگرا یا اصلاح‌طلب داره که هم باید کلا رو اسمش خط کشید چون اینا در استان ما فقط حرفه و شعاره
اصغری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
آقای خرامین اصولگراست یا اصلاح طلب چرا شفاف نمی گوید از کدام حزب است شتر سواری دولا دولا نمیشه . اگر با روشنفکر تبانی کند برای دور بعد خودش را آماده کند ولی این دوره رای قابل قبولی ندارد و کسی نمی خواهد که رایش به هدر برود و معمولا مردم به کسی رای می دهند که امید به رای آوری قبو لیش داشته باشند .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
آقای خرامین کیه قبلا کجا کار می کرد و چه مسئولیتی در کشور و در استان داشته است لطفا اطلاع رسانی کنید و از کدام جریان سیاسی است .
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کارشناس روانشناسی کی نخبه شد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
تو که اظهار نظر احساسی بیان داشتید.بفرمایید عملکرد ایشان را در این برهه زمانی. چ بوده،همه چیز مدرک نیست روحانی هم مدرک دکتراش. وانگلستان گرفته.عملکرد برا ما مهمه،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین