تاریخ انتشار:۲۳:۱۰ - ۰۴ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به این استان چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای جاده یاسوج ـ اقلید مصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی محمد روستا جاده یاسوج به اقلید، کهگیلویه و بویراحمد را به آزادراه‌های کشور وصل می‌کند افزود: طول جاده یاسوج به اقلید ۳۷ کیلومتر است که مطالعات آن به طور کامل انجام شد.
روستا افزود: بخشی از این جاده طرح تقاطع غیر هم سطح مهریان است که ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مطالبات پیمانکار هم ۴۰۰ میلیارد ریال است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تخصیص اعتبارات قطره چکانی در حوزه راه‌های استان، تصریح کرد: طرح های نیمه تمام و زخمی زیادی در حوزه‌های عمرانی در استان وجود دارد که طرح جاده یاسوج به اقلید یکی از همین طرح هاست.
روستا تاکید کرد: تخصیص‌ها برای طرح‌های عمرانی بسیار دیر صورت می‌گیرد در حالی که طرح های راهسازی نیاز به اعتبارات هنگفت دارد و خواسته مردم استان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و زخمی است.
وی ابراز کرد: تقاطع غیر همسطح مهریان در مسیر جاده یاسوج به اقلید به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه تکمیل این تقاطع از اولویت‌های استان است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تصمیم داریم برای تامین مالی کامل طرح جاده یاسوج به اقلید از توان و ظرفیت بخش خصوصی در راستای ماده ۲۷ قانون الحاق استفاده کنیم.
روستا ابراز کرد: در مسیر جاده یاسوج به اقلید سه تونل پیش بینی شد.

برچسب ها: علی محمد روستا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین