تاریخ انتشار:۱۷:۱۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۲
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: کمبود بودجه و امکانات در کهگیلویه در حالی است که به شهرستان‌های منفک شده هم خدمات‌رسانی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل اظهار کرد: کهگیلویه طی ادوار گذشته مورد کم لطفی قرار گرفته و از توسعه باز مانده است. 

 

امام جمعه کهگیلویه گفت: در حالی که دیگر شهرستان‌های بزرگ استان از بودجه خوب برخوردارند، کهگیلویه بودجه کافی برای خدمات‌رسانی مطلوب ندارد و در تأمین بودجه سرش بی‌کلاه مانده است. 

 

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در حوزه راهداری ماشین‌آلات جوابگوی نیاز نیست و اگر 50درصد امکانات موجود راهداری در دیشموک مستقر شود باز هم مشکلات زمستانه برطرف نمی‌شود. 

 

وی با اشاره به شهرستان‌های منفک شده از کهگیلویه بیان کرد: با این وجود امکانات و خدمات این شهرستان‌ها از کهگیلویه تأمین می‌شود و شهرستان مادر نیز مورد توجه قرار ندارد؛ بنده با این رویه ایجاد شهرستان‌های بدون امکانات مخالف هستم. 

 

وحدانی‌فر گفت: به تناسب وسعت جغرافیایی و جمعیت باید خدمات و امکانات فراهم شود. 

امام جمعه مرکز شهرستان کهگیلویه با ابراز نگرانی از بلاتکلیفی مدیریت شهری دهدشت گفت: قرار نیست شهردار تهران انتخاب شود، چند ماه است در انتخاب شهردار یک شهر کوچک مانده‌اند، چه خبر است؟ 

 

وی با بیان اینکه دهدشت 2سال است شهردار ندارد، گفت: این وضعیت مردم را نگران کرده است از ما سؤال می‌پرسند و توقع پاسخگویی دارند. 

وحدانی‌فر گفت: وقتی از مسئولان امنیتی سراغ گرفتیم گفتند که ما جواب دادیم، مسئله نباید اینقدر طول بکشد. 

 

امام جمعه کهگیلویه در بخش دیگری از سخنانش جاده دهدشت به روستای شیخ‌هابیل را نیازمند تسریع در بهسازی دانست و افزود: در این دولت البته کارهای خوبی در این پروژه انجام گرفت اما لازم است بقیه مسیر هم زودتر بهسازی و آسفالت شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین