تاریخ انتشار:۱۴:۵۸ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد،
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای که امروز شعار "زن، زندگی و آزادی" سر می‌دهند بدانند که زن و آزادی مقدس هستند و دشمن با خدشه دار کردن آنها قصد دارد زنان مسلمان را تحقیر و برهنگی را ترویج دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت ‌الله "سید نصیر حسینی" روز یکشنبه در سومین اجلاس نماز در گچساران با بیان اینکه نماز کلید بهشت خداوند است ،افزود: در صورتی که جامعه را به ‌سوی بهشت هدایت نکنیم بدون شک ضرر بزرگی خواهیم کرد .

وی بیان کرد: آزادی که در آن حجاب نباشد هیچ معنایی ندارد و انسانی که زندگی معنوی دارد اجازه‌ بی حجابی را به خودش نخواهد داد.

حسینی اظهار کرد: برخی‌ها با انتخاب مسیر بد فکر می‌کنند که با ظلم و ستم می‌توان به آرامش رسید درحالی‌که راه رسیدن به آرامش و بهشت همین نماز است.

وی ابراز کرد: مهمترین عامل به آرامش رسیدن انسان معنویت است و نماز به دلیل تأثیرگذاری بر فرد و اجتماع و همچنین تربیت روح و روان در همه شرایط بر انسان واجب است.

حسینی تصریح کرد: برای دوری از بزهکاری، طلاق ،اعتیاد، ولنگاری، بی‌حجابی، فساد و فحشا در جامعه باید معنویت را گسترش داد.

وی تصریح کرد: نماز رشد فکری، علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به همراه دارد و آن موضوعی که جامعه را به سوی توسعه و پشرفت سوق می دهد نماز است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مسائل اقتصادی تلاش، کوشش و رعایت فرمول‌های اقتصادی لازم است اما بخشی هم به رعایت تقوای الهی برمی‌گردد.

دشمن با شعار

حسینی با بیان اینکه امروز ۶۰ درصد از مناطق غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی ویران شده افزود: نظام سلطه و کشورهای مستکبر هم به راحتی دست به کشتار انسان‌ها در عالم می‌زنند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به آرامش و توسعه برسیم و جامعه عاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها باشد باید فرزندانی اهل نماز تربیت کنیم.

حسینی ابراز کرد: مقاومت در مقابل دستورات خداوند یک مقاومت جاهلانه است و خداوند می‌خواهد انسان‌ها در پرتو نماز و احکام الهی به سعادت دنیا و آخرت برسند.

وی ادامه داد: امروز ترویج معنویت در جامعه راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین