تاریخ انتشار:۱۴:۳۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نفت سفید مورد نیاز همه مناطق روستایی و عشایری قبل از آغاز بارش‌ها توزیع شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سالار خشایی با بیان اینکه هم اکنون در زمینه تأمین سوخت مورد نیاز مناطق عشایری و روستایی مشکلی وجود ندارد افزود: حمل سوخت مورد نیاز مناطق سخت‌گذر روستایی و عشایری و همچنین حاشیه شهر‌ها را از نیمه دوم شهریورماه آغاز شد و ذخیره‌سازی ۱۰۰ درصدی انجام گرفت.
خشایی با اشاره به اینکه توزیع نفت سفید بر اساس کارت بانکی سرپرستان خانوار انجام شده است،گفت: ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت بین ساکنان مناطق روستایی و عشایری توزیع شد.
وی افزود: سوخت‌رسانی به بخش‌های کشاورزی، حمل ونقل، صنایع، پروژه‌های عمرانی، مناطق عشایری و سخت‌گذر جزء وظایف حاکمیتی و از رسالت‌های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری اداره‌کل امور عشایر و سازمان تعاون روستایی، ساکنان روستا‌ها و عشایر فاقد شبکه گازرسانی، برای تأمین سوخت زمستانی امسال مشکلی نخواهند داشت.
خشایی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت یک ساله در کارت سرپرست خانوار‌ها محاسبه و درج شده است، تصریح کرد: همانند سالهای گذشته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان حاضر به همکاری با فروشندگان دارای عاملیت رسمی و سازمان‌های متولی برای ارسال فرآورده نفت سفید به صورت اعتباری و قرضی است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا توزیع سوخت در جایگاه‌ها با کارت سوخت انجام می‌شود، افزود: هم اکنون در تمام جایگاه‌ها توزیع سوخت با کارت انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین