تاریخ انتشار:۱۹:۰۱ - ۰۲ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: معاونت عملیاد جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر پویش لبخند را کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا؛ پویش لبخند و جمعیت امام حسن معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاونت برتر کشوری انتخاب و از دبیر پویش لبخند معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد‌.

جمعیت امام حسن معاونت عملیات جهادی بسیح دانشجویی استان کهگیلویه ویراحمد در پویش لبخند ایران که هر سال از اول آبان تا ۱۶ آذرماه( روز دانشجو) در حاشیه شهر های استان برگزار می شود موفق شد با اعزام بیش از ۵۰۰نفر جهادگر در حاشیه شهر های استان و انجام فعالیت های متعدد پزشکی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی موفق به کسب رتبه برتر شد و دبیر پویش لبخند استان به همین مناسبت تندیس برتر دریافت نمود.

در پویش لبخند ایران ۲۲ گروه جهادی دانشجویی در حاشیه شهرهای یاسوج، باشت، گچساران و دهدشت به ارایه خدمات متنوع پرداختند‌. در این پویش ادارت مختلف از جمله آموزش و پرورش استان همکاری شایانی داشتند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین