تاریخ انتشار:۰۸:۳۸ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: آب نقاط قطع شده یاسوج وصل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امید صالحی در جمع خبرنگاران گفت: از بعد ازظهر روز دوشنبه ۲۷ آذر  خط انتقال ۴۰۰ میلیمتر آبرسانی به مناطق مختلف یاسوج در ورودی سروک دچار شکستگی شد.

وی گفت: به سرعت خط لوله آبرسانی این منطقه که وظیفه تأمین آب اکبرآباد، نجف آباد، سروک، خلف آباد تا کردلاغری را عهده دار بود، تماما ً پایش و عملیات حفر نقطه دچار حادثه شده شروع شد. 

صالحی ادامه داد: حجم شکستگی و البته سایز لوله و فشاری که در خط انتقال وجود داشت در نهایت کنترل و به سرعت وسایل و تجهیزات بازسازی این خط انتقال تهیه شد.

مدیرعامل آبفا گفت: برای اطمینان از سلامت این خط لوله و اتصال انشعابات با حساسیت جدی کار را به پیش ببریم و با تمام توان بدون اینکه شب را همکاران عملیاتی ما به خانه بروند کار اصلاح و مرمت انجام شد.

صالحی گفت: با توجه به حساسیت مراکز بهداشتی و درمانی و خدماتی که با امنیت و سلامت مردم سر و کار داشتند به صورت تمام وقت در همه ساعات آبرسانی سیار با این اولویت انجام شد. 

وی ضمن عذرخواهی از بابت قطعی ایجاد شده و قدردانی از صبر و بردباری شهروندان مناطق مختلف یاسوج، گفت: این اتفاق البته چند نکته داشت اول اینکه آب ارزشمند ترین و حیاتی ترین لازمه حیات است که در فقدان آن ارزشش و ضرورت صرفه جویی در آن‌ بیشتر خودنمایی می‌کند و اینکه پیش‌بینی مخزن ذخیره آب و تانکر برای همه منازل و واحدهای خدماتی و درمانی بسیار با اهمیت و اولویت دار است.

وی بیان کرد: بروز رسانی و تجهیز تیم‌های عملیاتی ما نیز نکته مهمی است که البته کار را شروع کردیم و به زودی ساماندهی نهایی این مسأله را خواهیم داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین