تاریخ انتشار:۲۰:۲۶ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: نمایشگاه یلدانه از امروز تا ۷ دی ماه، با هدف ارائه محصولات با کیفیت و تنظیم بازار کالا‌های اساسی در مصلی شهر یاسوج گشایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس اتاق اصناف استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۱۳۰ غرفه از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، تبریز و مشهد محصولات خود را به عرضه گذاشتند.

به گفته الهی در این نمایشگاه، خشکبار و آجیل، لبنیات و عسل، زیتون و فراورده ها، شیرینی‌های سنتی، سوغات کرمان، یزد، کرمانشاه و تبریز، آبمیوه، چیپس و پفک، ترشک و لواشک، ارده، بادام زمینی، شکلات، سوهان و گز، میوه خشک، شکلات و غلات صبحانه، کالای خواب و کتاب عرضه شد.
وی اضافه کرد: کفش، لوازم بهداشتی، صنایع دستی، محصولات نانو، عطریات، تم‌های یلدایی، عرقیجات و پوشاک از دیگر بخش‌های نمایشگاهی است.
الهی ادامه داد: ارائه کالا‌های مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
نمایشگاه یلدایی یاسوج از امروز ۲۸ آذر تا پنجشنبه ۷ دی ماه امسال از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در مصلی شهر یاسوج پذیرای عمومی بازدیدکنندگان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین