کد خبر: ۲۱۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۲۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ادارات راهداری، شهرداری و راه شهرسازی در صورتی که تا شنبه تعهدات خود را انجام ندهند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، شهرام مهدوی مطلق در جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد گفت: مصوبات شورای ترافیک باید اجرایی شود و نباید ترک فعل انجام شود، چرا که اجرایی کردن مصوبات برای رفاه حال مردم است.
وی افزود: بر اساس مصوبات جلسات قبل در برخی از نقاط شهر یاسوج از جمله جاده هواشناسی، دوربرگردان انتقال خون و خیابان رجا و جاده کمربندی در روستای چنارستان قرار بود سرعت گیر نصب شود، ولی هنوز اجرایی نشده است.
فرماندار بویراحمد با اشاره به کمسیون ماده صد که مربوط به شهرداری است گفت: برای برخی از ساختمان‌های چند طبقه محلی برای پارکینگ پیش بینی نمی‌شود و این کمیسیون تنها به جریمه بسنده می‌کند که کار درستی نیست.
اکبری تبار بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد هم در این جلسه با بیان اینکه تعداد دکه‌های خیابانی بدون مجوز افزایش پیدا کرده است افزود: ۵٠ کیوسک بدون مجوز در حوزه مرکزی وجود دارند که بیشترین تخلفات را انجام می‌دهند که لازم است شناسنامه دار شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
اقای فرماندار انقلابی دلسوز هستی اما سرعت گیر هزینه دارد و90درصد مردم مخالف بعد اینکه عده ای سیاسی بشینن تصمیم عمرانی بگیرن وترک فعل نامگذاری شود از سخنان شما دررسانه ملی بعید هست برو تحقیق کن هر تن آسفالت چنده نارضایتی چند درصد بفکر دوربرگردان وزیرگذر کلی باشید شهر داره میترکد با سرعت گیر مشکل حل نمیشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین