تاریخ انتشار:۲۰:۲۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادانی استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانگیر شاهینی گفت: این میزان اعتبار از ابتدای امسال تاکنون به حوزه‌های مختلف از جمله راهسازی، مدرسه‌سازی، آب وکشاورزی تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه ۹۳۴ میلیارد تومان از این اعتبارات وارد استان شده است گفت: ۶۲۵ میلیارد تومان نیز در قالب اسناد خزانه و به صورت نقد از سفر ریاست جمهوری تخصیص پیدا کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتبارات براساس شاخص‌ها توزیع می‌شود، مثلاً در راه روستایی از نظر راه روستایی شهرستان مارگون از همه ضعیف‌تر و شهرستان گچساران از نظر راه روستایی بهتر از دیگر شهرستان‌ها است؛ بنابراین ما بر اساس شاخص‌ها باید توسعه متوازن ایجاد کنیم.
وی با تأکید بر اینکه ما تمام ۱۵ بخش را پوشش دادیم و در سفر ریاست جمهوری به تمام بخش‌ها توجه کردیم، ادامه داد: یکی از ملاک‌های توسعه این است که رشد همه‌جانبه اتفاق بیفتد، بخش‌هایی وجود داشته که در سال‌های گذشته صفر نگه داشته شده است.
شاهینی با بیان اینکه برای شهرداری‌ها ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب کردیم، افزود: یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای آموزش و پرورش تخصیص یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای باغ موزه ثبت رویداد‌های طبیعی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز ۵ میلیارد تومان و برای فرودگاه یاسوج هم ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از مرکز گرفته‌ایم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین