تاریخ انتشار:۱۷:۳۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
برای اولین بار در هلدینگ خلیج فارس محقق شد:
عصر دنا: در دستاوردی نادر در صنعت پتروشیمی کشور و برای اولین بار در هلدینگ خلیج فارس، شرکت صنایع پلیمر گچساران در دوره «طرح» موفق به کسب چهار استاندارد سیستم یکپارچه مدیریت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر گچساران، بعد از ممیزی صورت گرفته توسط ارزیابانTUV اتریش در دو مرحله سه روزه، شرکت صنایع پلیمر گچساران موفق به کسب گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱ مدیریت کیفیت،۱۴۰۰۱ مدیریت زیست محیطی،۴۵۰۰۱مدیریت سیستم‌های ایمنی و بهداشت شغلی و ۳۱۰۰۰ مدیریت ریسک شد.

شرکت صنایع پلیمر گچساران پیش از این در اولین حضور در فرایند جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، موفق به اخذ تقدیرنامه سه ستاره شده بود و کسب این استانداردهای یکپارچه مدیریت توسط یک شرکت پتروشیمی در مرحله طرح، کم‌سابقه است.

گفتنی است، طرح صنایع پلیمر گچساران در راستای تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین‌دستی و باهدف تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین در گچساران در حال اجراست و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است که پیشرفت کلی پروژه صنایع پلیمر گچساران ۲۵.۱۲ درصد و در بخش مهندسی ۷۰.۷۱ درصد اعلام شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین