تاریخ انتشار:۲۲:۳۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور مسوولان از بانوی هندبالیست جهانی گچسارانی تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در پی موفقیت ورزشکار بانوی گچسارانی در مسابقات جهانی هندبال زنان در کشور دانمارک همراه با تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران مسئولان ورزش این شهرستان و برخی از مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران از این ورزشکار موفق استقبال و تجلیل کردند.

محمد راهی رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران به همراه مسئول روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران و همچنین مشاور مدیرعامل نفت و گاز و رئیس امور ورزش این شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهر از بهار ایزدگشب هندبالیست ملی پوش گچسارانی استقبال و تجلیل کردند.

رئیس ورزش و جوانان گچساران در این آیین با بیان اینکه گچساران از قطب‌های ورزش جنوب کشور به شمار می‌رود اظهار کرد: شهرستان گچساران گاه به تنهایی به اندازه یک استان تیم‌های مختلف در لیگ‌های مهم باشگاهی کشور داشته و نیازمند توجه بیشتر مسئولان ارشد استانی به ورزش این شهرستان است.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بحث مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون حمایت‌های ویژه‌ای از ورزشکاران و دسته‌جات ورزشی این شهرستان داشته است گفت: قدردان حمایت‌ها و زحمات شرکت نفت و گاز گچساران هستیم و امیدواریم که در آینده خبرهای بهتر و بیشتری از موفقیت ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بشنویم.

پایان پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین