تاریخ انتشار:۰۹:۵۶ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان و شهادت چند نفر از نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد با صدور بیانیه ای این حادثه تروریستی را محکوم کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا در بخشی از این بیانیه آمده است:

این اقدام تروریستی که منجر به شهادت چندین نفر از نیروهای غیور و حافظان جان برکف امنیت و اقتدار میهن اسلامی شد، قلوب همه مردم ایران و استان ما بویژه جامعه اصناف را جریحه دار کرد.

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت این اقدام کور و بزدلانه و دردناک تروریستی، شهادت شهدای امنیت را در ایام حزن شهادت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) تسلیت عرض نموده وبرای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ این اقدام کور و بزدلانه مزدوران دشمنان، نشان دهنده شکست های پی در پی در منطقه و کینه های انباشته در دل های چرکین و سیاه آنان است.
دست نشانده های استکبار بدانند که این حرکات فقط ضعف و ناتوانی دشمنان این مرز بوم را بیش از پیش برایمان آشکارتر می نماید و مدافعان در مرزهای کشور ایران نیز با اقتدار و قاطعیت به مقابله با ضد انقلاب، اشرار و متجاوزین تروریست خواهند پرداخت و از نهادهای امنیتی کشور میخواهیم که پاسخی قاطع از جانب ملت غیور ایران به این خون خواران و حامیانشان را بدهند.

از جامعه اصناف و بازاریان ،اتحادیه های صنفی و دیگر عموم مردم دعوت می کنیم که در محکومیت این حمله تروریستی و همزمان با سالرزو شهادت حضرت زهرا(س) میزبان تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ در برنامه حرم تا حرم از امامزاده عبدالله تا استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد حضور بهم رسانید .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین