تاریخ انتشار:۱۵:۱۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گفت:گردآوری و چاپ خاطرات شهداء، رزمندگان ، ایثارگران و آزادگان،از مهمترین رسالت های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری می باشد و تاکنون موفق به تولیدآثار ارزشمندی در این زمینه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در این باره گفت:این کلیپ هاباهدف تبیین نقش رزمندگان هم استانی دردوران دفاع مقدس ومعرفی دلیرمردی‌های آنان به نسل جوان امروزی تولید و منتشر شده است.

شهربانو پاک نژاد اظهار داشت: این کلیپ‌ها با روایتگری فتاح محمدی، سید مهدی راستین، برزو ویسی پور ویعقوب یوسفی از جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با موضوع‌های رمضان در اسارت، آزاد سازی خرمشهر وآزاد انجام شده اند.

پاک نژاد تصریح کرد:با توجه به شرایط امروزی جامعه و استقبال عموم از فضای مجازی چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی می‌تواند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

وی افزود:گردآوری و چاپ خاطرات شهداء، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان، از مهمترین رسالت‌های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری می‌باشد و تاکنون موفق به تولیدآثار ارزشمندی در این زمینه شده است.

مسئول دفترفرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در پایان یادآور شد:این کلیپ‌ها از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری به آدرس artyasuj.ir @قابل مشاهده می‌باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین