تاریخ انتشار:۱۵:۱۰ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۷۸ هزار دانش آموز در مدارس ابتدایی دولتی این استان از نعمت شیر رایگان برخوردار می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ایمان سبحان نژاد در جلسه هماهنگی انعقاد قرارداد طرح توزیع شیر رایگان در مدارس استان با شرکت تولیدی لبنیاتی کوه گل یاسوج با اعلام این خبر گفت:این تعداد دانش آموز در هزار و ۷۰۰ مدرسه ابتدایی دولتی شهری و روستایی استان هر هفته دو نوبت در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه شیر رایگان دریافت می‌کنند.
وی افزود:در مرحله اول هر هفته در دو نوبت، شیر استریلیزه و فرا دمایی به صورت بسته بندی شده در بین دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی استان توزیع می‌شود.
ایمان سبحان نژاد گفت: توزیع شیر‌ها با هماهنگی مدیر مدرسه هر هفته در اتاق ویژه تحویل گرفته می‌شود و برای حمل و نقل، توزیع و کیفیت شیر‌ها دستگاه‌های مربوطه نظارت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه توزیع شیر رایگان در این مدارس با هدف ارتقا سلامت دانش آموزان و پیشگیری از سوء تغذیه و همچنین ترویج فرهنگ مصرف شیر انجام می‌شود افزود:بنا به تاکید رئیس جمهور برای تامین امنیت غذایی و ارتقاء سلامت دانش آموزان این برنامه در اولویت کاری اداره کل آموزش و پرورش استان و دستگاه‌های همراه آن قرار گرفته است.
سبحان نژاد اهتمام تمام کمیته‌ها و عوامل اجرایی دخیل در مراحل تولید، حمل، نگهداری و توزیع شیر رایگان در مدارس دولتی برای اجرای هرچه بهتر و به موقع آن را ضروری دانست و بر رعایت نکات بهداشتی در تمامی این مراحل تاکید کرد.
اتابک مدیر شرکت تولیدی لبنیاتی کوه گل یاسوج هم از آمادگی این کارخانه برای تولید، تامین و توزیع شیر مورد نیاز مدارس مشمول این طرح در استان با رعایت تمام نکات بهداشتی و استاندارد خبر داد و گفت:اولویت کاری این کارخانه ابتدا به ساکن تولید، تهیه و توزیع شیر در مدارس استان است.
اتابک افزود:ظرفیت تولید شیر پاکتی استریلیزه ویژه دانش آموزان ماهانه ۷۲۰ هزار پاکت است.
فرزاد غلامی کارشناس سیاست گذاری سلامت داشنگاه علوم پزشکی استان هم گفت:این دانشگاه آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت تیم‌های بازرسی خود را در مراحل تولید، حمل، نگهداری و توزیع شیراز رایگان در مدارس آموزش و پرورش را کمک و همراهی کند.
در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری برای تامین شیر مورد نیاز مدارس ابتدایی دولتی استان با شرکت تولیدی لبنیاتی کوه گل یاسوج منعقد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین