تاریخ انتشار:۱۵:۰۹ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۳۶ پروژه در حوزه اقتصادی برای دریافت تسهیلات به بانک های استان معرفی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید احسان عسکری در نشست تسهیلات سفر رئیس جمهور گفت: پیرو سفر دور دوم آیت الله دکتر رئیسی به استان به همراه مدیران عامل بانک های استان دیداری در تاریخ سیزدهم تیر ماه سال جاری با معاون اول رئیس جمهور داشتیم که اعتباراتی درخواست کردیم و ۹ هزار و ۸۲۵ میلیارد تومان برای حوزه اقتصادی مصوب شد.
عسکری با بیان اینکه منابع تسهیلاتی که برای پروژه های اقتصادی استان به تصویب رسید برای ۱۹ بانک تعهد ایجاد کرد، گفت: پروژه های معرفی شده حوزه اقتصادی به بانک ها ۸۳۶ مورد است که طرح های اشتغالزا و نیمه تمام که تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند برای اختصاص اعتبارات در اولویت قرار می گیرند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: این میزان اعتبار در قالب تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور، بانک مرکزی و استانداری کهگیلویه وبویراحمد برای مدت سه سال از ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ به استان ابلاغ شده است.
به گفته عسکری با این میزان اعتبار می توانیم پروژه های حوزه اقتصادی را به سرانجام برسانیم و گزارش عملکرد حوزه اقتصادی استان را به نهاد ریاست جمهوری ارائه دهیم.
وی افزود در دور اول سفر به دلیل اینکه مدیریت ارشد استان به تازگی دچار تغییر و تحول شد، تعهدی برای بانک‌های استان انجام نگرفته اما در سفر دور دوم این کمبود جبران و بخشی از نیازهای حوزه اقتصادی استان از محل بانک ها پیش بینی شده است.
معاون اقتصادی استانداری تاکید کرد: جهت استفاده بهتر از اعتبارات اختصاص یافته هماهنگی میان دستگاه های حوزه اقتصادی و سیستم بانکی تا به سرانجام رسیدن طرح ها ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: جلسات حوزه اقتصادی پیرامون این میزان اعتبار هر هفته برگزار و مشکلاتی که قابل حل و فصل در استان نیست احصاء و در جلساتی که در تهران با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می‌کنیم مطرح و پیگیری می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین